Algemeen reisgenootje (V, 25-35 jr) gezocht!

Hi!

Mijn naam is Anneke, 31 jaar en ik ben woonachtig in het noorden van het land. Net als vele anderen op deze site ben ik een reislustig typje, maar vind het moeilijk om elke keer onder mijn vrienden een reisgenootje te vinden. Daarom ben ik op zoek naar een reisgenootje(s) om af en toe mee op pad te gaan. Ik zou het leuk vinden als je ook ongeveer van mijn leeftijd bent…

Voor dit jaar heb ik nog geen concrete plannen, maar… ideeën zijn er altijd! In mei zou ik graag een weekje naar Ibiza willen: heerlijk relaxen, op een scootertje het eiland rondtoeren, lekker eten, mooie strandjes opzoeken en natuurlijk een avondje stappen in Ibiza-stad mee pakken) In de zomer lijkt het me leuk om weer eens in Europa te blijven. Lekker met de auto richting Italië of Kroatië en genieten maar! :slight_smile: Al jaren staat Zuid-Afrika bij mij op 1 om nog eens te bezoeken, ik zou heel graag dit jaar rond kerst drie weken die kant op gaan.
Maarrrr… zoals gezegd, niets staat vast. Er zijn veel landen waar ik graag nog eens naartoe zou gaan en ook stedentripjes vind ik altijd erg leuk!

Mocht mijn oproepje je aanspreken, dan hoor ik graag van je!

Groetjes, Anneke

Hallo Anneke,

Lastig he, om elke keer weer iemand te vinden die met je mee wil.
Ik ben ook druk op zoek naar iemand die mee wil naar Azie komende zomer (juni)
Ik wil daar een rondreis maken door Singapore en Maleisie…
Dus als het je aanspreekt…?! :wink:

Groetjes Jolanda

1 like

Hoi Jolanda!

Leuk dat je op mijn oproepje reageert!

Helaas zit ik ivm mijn werk vast aan de maanden juli en augustus… Azië vind ik super, maar ik heb een paar jaar geleden al een rondreis door Maleisië gemaakt. Wel een aanrader trouwens! Mocht je nog voor andere opties open staan, dan hoor ik dat graag van je.

Groetjes, Anneke

Hallo Anneke,

Wat goed om te horen dat je Maleisie leuk vond.
Mijn ouders vinden het allemaal niet zo’n goed plan dat ik daar heen ga… haha!

Maar jammer dat je echt aan de zomermaanden vast zit. Dat is juist de periode dat ik van mijn werk bijna geen vrij kan krijgen.
Maar heel veel succes met het zoeken van een reismaatje!

Groetjes Jolanda

Hoi Anneke,

Ik heb een beetje hetzelfde probleem als jij, lastig om een reisgenootje te vinden, iedereen is aan het settelen of hebben geen geld om mee te gaan.
Ik ben een meid van 29 uit midden van het land, hou van reizen en ga het liefst zeker 2x per jaar weg. Ik zat er ook aan te denken om in het voorjaar een weekje naar Ibiza te gaan! Wil ik altijd nog eens heen, andere bestemmingen zijn ook altijd goed, al wil ik dit voorjaar wel in europa blijven, zolang de zon maar schijnt! Ik kan net als jou in de zomermaanden geen vrij krijgen dus ga altijd in voor of najaar.
Ik ben makkelijk in de omgang en vind veel dingen leuk zolang het maar gezellig is, hou van een lekkere relax vakantie maar kan geen week lang stil liggen, wil wel omgeving verkennen, lekker uit eten, avondje stappen en overdag lekker aan het strand/zwembad. Als je interesse hebt hoor ik het wel!
Voor in het najaar ben ik aan het kijken naar een mooie rondreis het liefst door azie. In november ben ik in zuid afrika geweest, echt super mooi, zeker aan te raden om eens te doen!
Groetjes Eline

Hoi Eline!

Superleuk dat je op mijn berichtje reageert! Ik ga je even een privebericht sturen! :slight_smile:

An