Ik wil graag op reis, maar liever niet alleen. Ik kwam erachter dat ik op deze site een oproep kon plaatsen om via deze weg misschien wel een reisgenoot te vinden.
Dus daar ben ik dan.
Even kort : Mijn naam is Ailene van den Broek en ben 23 jaar.
Heb tot nu toe nog niet veel reis ervaring opgedaan, omdat ik druk bezig ben geweest met mijn studies.
Ik heb in 2009 een rondreis gemaakt door Thailand, en dat vond ik geweldig!
Vooral het geen wat niet toeristisch was en op eigen houtje de mooiste plekken van het land mogen te mogen ontdekken.
Vanaf eind Juli t/m 19 augustus heb ik vakantie. Dus ruim 2 en halve week.
Ik heb geen specifiek voorkeur. Dus alle ideeën zijn welkom! 'ben zeker niet de moeilijkste, en ben ervan overtuigt dat er genoeg landen zijn waar het het zeker voor waard is om er een keer geweest te zijn.
Wanneer dit bericht je al een beetje aanspreekt, mag je me altijd mailen naar : a.vandenbroek@hotmail.com.
En misschien staat er uiteindelijk een leuke reis in het verschiet!
Leuk je oproep. Ik ben zelf ook avontuurlijk ingesteld en gek van reizen. Ik ben al een x alleen wezen backpacken naar Barcelona, parijs, maar vond het wel een beetje erg stil in mn eentje… Dus ik zoek ook een reisgenoot.
Ik ben 25, en best flexibel. WIl graag heel veel plekken van de wereld zien, liefst beetje goedkoop en gewoon niet zo afhankelijk van vakanties e.d.//
Verder ben ik wel christelijk, maar dat betekend dat ik zondag zie als rustdag en soms wat andere gewoontes en principes heb.
Ik probeer sinds een paar weken ook via deze weg een reigenootje te vinden. Oja, ik heet Dave en ben 26. Vorig jaar heb ik voor het eerst een echte rondreis gemaakt, door Slovenie en Kroatie, andere vakanties waren meestal all incl. (zodoende kon ik in ieder geval elke ochtend op een boot stappen om te gaan duiken).
Maar het gevoel van iets zelf ‘ontdekt te hebben’ gaat idd alles te boven, dus dit jaar weer een rondreis!
Mijn vraag; Wil je specifiek naar Afrika, of doen andere landen ook mee?
Hoi, ik ben Paul en ben van ongeveer dezelfde leeftijd als jullie (25). Ik zoek ook nog een reisgenoot om een ver land mee te verkennen. Misschien is het een idee om met z’n allen een keer een terrasje te pakken? Dan is het wat makkelijker plannen en ideeën te bespreken. En te kijken of er een klik is.
Laat maar weten of jullie dit leuk vinden.