Rondreis Peru zomer 2010!

Hallo avonturiers! Ik heb het ambitieuze plan opgevat om rond juli/aug 2010 een rondreis te gaan maken door Peru. Het ‘plan’ is om de backpack te pakken en de horizon te gemoet te gaan, dus niets staat nog vast en alles is open voor veranderingen en suggesties.

Voor de gezelligheid (en veiligheid) ben ik opzoek naar een spontaan en avontuurlijk reisgenootje (m/v) die er met mij een mooie reis van wil gaan maken. Zonder verdere verplichtingen, dus mochten onze wegen halverwege de reis scheiden dan is dat ook prima. Ik ben zelf studente Taal & Cultuurstudies, woon in utrecht en ben 21 jaar oud. Het liefst reis ik met iemand rond de zelfde leeftijd en het hebben van een gezellig klik met elkaar zou ook wel prettig zijn.

Dus… mocht je rond juli/aug 2010 richting Peru (of omstreken) willen reizen: let me know! Tips en suggesties zijn overigens ook meer dan welkom!

Groetjes, Naline :wereld:

Hee Naline!

Klinkt interessant! Hoelang wil je ongeveer gaan?

Ik heb afgelopen zomer in Kenya gewerkt, heb erge heimwee, maar ik wil ook nog zoveel meer zien. Peru, onder andere! Het enige nadeel is, dat ik geen spaans kan. Hoe zit dat bij jou? Heb je al wat plannen gemaakt?

Hoop wat van je te horen!

Groetjes,
Simone

Hoi Naline,

Ik ben Stefan en ben 23 jaar, je plan spreekt me heel erg aan, ik heb er nu al een aantal reizen opzitten richting Afrika, Midden Amerika en India. Ik ben in totaal 3 x georganiseerd geweest met shoestring en 1 x ben ik ook gaan backpacken in Ghana na een stage van 3 maanden in dat land. Voor dit jaar wil ik weer eens heel graag gaan backpacken. Op deze manier maak je toch veel meer van een land mee en je hoeft niet de hele dag achter een gids aan te lopen.
Peru heb ik ook altijd al eens willen bezoeken, vooral Machu Pichu lijkt me natuurlijk schitterend.