Heyhey…
Mijn naam is Sanne, 24 jaar. In september vertrek ik naar Peru waar ik eerst 1,5 maand een taalcursus ga volgen. Mijn plan is om daarna (vanaf november) een maand te gaan reizen in Peru of omliggende landen. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Bolivia, maar ik sta ook open voor andere leuke ideeën! Mocht er iemand op dat moment in de buurt zijn, dan hoor ik het graag!!
He Sanne,
Ik ben rond die tijd oktober/november ook van plan om naar Bolivia en Peru te reizen. Ik heb vaker (alleen) door Zuid-Amerika gereisd, maar hoor van veel mensen dat Bolivia fijner is om samen met een reisgenoot te doen. Spaans is 100% aan te raden, want het valt tegen hoeveel woorden engels men kent. Ik spreek basic spaans en daar kom je redelijk mee uit de voeten. Mijn doel is om eind oktober de Nevado Sajama te beklimmen en daarna verder door Bolivia en Peru rond te reizen. Ik ben niet strikt aan tijdgebonden maar ben max. 4 weken weg van huis. Als het je leuk lijkt dan kunnen we even contacten hebben over de mogelijkheid om een stukje samen te reizen. groet Gabor
Okee leuk, ik contact je wel even!
Hee Sanne!
Ik ben van plan om rond oktober naar Zuid Amerika te reizen voor ongeveer een half jaartje. Ik ben al een keer alleen op reis geweest, maar het lijkt me ook heel erg leuk om een deel van mijn reis met iemand te doen. Zelf ben ik 20 jaar en vind het erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, veel te zien, maar ik hou ook zeker van uitgaan en de dag daarna een lekker dagje op het strand te chillen ![]()
Laat maar weten als het je leuk lijkt om misschien een stukje samen te reizen.
Groetjes,
lisanne