Reisgenootje (v) gezocht april of mei 2011 Peru & Bolivia

Aangezien ik (studente, nog 20 jaar) in de periode van april t/m de zomer vrij heb, zou ik graag wat van de wereld gaan zien. Ik studeer Spaans en dus het ligt voor de hand dat ik graag naar een Spaanstalig land zou gaan…

Het enige probleem is dat mijn vrienden & familie het geld niet hebben en/of niet vrij zijn in deze periode. Als vrouw alleen gaan wil ik niet, maar ik wil nog steeds enorm graag gaan!

Is er dus nog een andere vrouw (liefst onder de 25 jaar) die ook graag naar Peru & Bolivia zou gaan? Ik hou van vrij eenvoudig reizen (hostels, openbaar vervoer) maar vind het wel heel belangrijk dat accomodaties schoon en veilig zijn. Mijn budget is rond de 2000 euro en ik zou ongeveer een maand willen gaan.

Ik hoop op enthousiaste reacties! :slight_smile:

Hoi Karlijn,
Ik wil graag in de meivakantie en iets daarvoor of daarna 3 weken naar Peru gaan. Een maand gaat me helaas niet lukken vanwege mijn werk.
Ik ga daar onder andere ook een vriend opzoeken in Iquitos, maar zal verder alleen reizen. Misschien iets om samen een eind op te trekken?

Btw: ben net 24 geworden, spreek ook een beetje spaans en heb wat reiservaring.

Let me know…

Hoi!

Heb je al een reisgenootje kunnen vinden? Ik wil daar ook graag heen,
misschien nog wat extra uitstapjes maar wel in de zomermaanden… (ivm studie)
Ben benieuwd!

Sorry voor de late reactie! Ik heb verder nog geen reacties binnen gehad dus ik zou graag met jullie verder overleggen. Ik zal donderdag of vrijdag even privé contact met jullie opnemen en ik hoop dat het wat oplevert! :slight_smile:

Hoi Karlijn,

Ik ben een 21 jarige studente, maar heb dit jaar een jaartje vrijgenomen om te werken en te reizen. In februari vertrek ik naar Latijns Amerika voor een reis van 4 maanden! Omdat het inderdaad niet de beste landen zijn om als vrouw alleen te reizen heb ik al wel het een en ander aan groepsreizen en taalcurcus geboekt. Op 24 april ben ik klaar met mijn taalcurcus (in montanita, ecuador) waarna ik eigenlijk 2 weekjes vrijwilligerswerk zou gaan doen en daarna met een vriendin zou gaan reizen (zuiden v ecuador/peru/oosten bolivia) om op 16 juni weer terug te vliegen. Alleen is het helaas zo dat die vriendin door haar studie niet meer met me mee kan. Maar ik zou wel heel graag peru samen met iemand bekijken.
Mijn budget is wat beperkter (maar veiligheid boven alles) en zou ook graag met locals in contact komen (couch surfen?). Misschien kunnen we 'ns contact hebben om te kijken of we elkaar daar kunnen tegenkomen?

Groetjes,
Ilona

Hoi Ilona!

Het lijkt me leuk om de opties uit te zoeken, want ik heb ook een vrij beperkt budget (hoe minder uitgegeven hoe beter, want ik wil ook nog op zomervakantie met mijn vriend), en ik wil ook erg graag de locals leren kennen. Het werkt dan natuurlijk ook wel mee dat ik vrij goed spaans spreek, en jij tegen die tijd waarschijnlijk ook. Couch surfen lijkt me dus ook wel iets om uit te zoeken!

Komende vrijdag zal ik je even een langer mailtje sturen, ik moet namelijk deze week mijn scriptievoorstel inleveren dus ben nog even aan het stressen. Dankjewel voor je reactie!

Hoi Karlijn,

Dat is goed:) Ik kijk uit naar je mailtje! Weet niet of ik heel snel kan reageren want ben vrijdagavond en het weekend niet thuis, maar er komt sowieso reactie;)

Groetjes,
Ilona

Hey,
ik ben ook geinteresseerd in je zoekertje.
ik ben een 18-jarige student met ongeveer hetzelfde budget. ik kan zeer vlot spaans en heb familie in omstreken van colombia, moest je er nog willen passeren.
Groetjes,
Diego

Hoi Hoi Karlijn (en anderen)

Wat klinkt het allemaal leuk! Ik ben ook een beetje aan het orienteren over een mooie reis in midden/ Zuid Amerika! Mijn doel is spaans leren, reizen en evt. wat vrijwilligers werk. Mijn budget is ook low budget aangezien ik nog studeer… Woon ook in Nijmegen! en ben benieuwd of je al plannen hebt!

Ik hoor het graag,
Groetjes

Hey,

Ik zie dat je een vrouw zoekt, dus aangezien ik een 26jarige man bent heb je misschien geen interesse. Maar toch even melden :slight_smile: Ik ben van plan om in mei en begin juni in Peru rond te gaan trekken, vooral het zuiden dan. Als je interesse hebt om eventueel samen te gaan (ik denk aan een groep van 6 mensen of zo, dus hoop wel wat volk bij mekaar te krijgen), laat dan even iets weten op davyvr@hotmail.com

Groetjes,
Davy

Hola

Wie van jullie zit er momenteel in Peru? Ik ben in Lima en zoek iemand om mee verder te reizen. Ik wil graag nog naar Cusco en dan verder naar Bolivia…
Hoor graag van jullie

Saludos,

Josien