Reisgenootje (v) gezocht april of mei 2011 Peru & Bolivia

Aangezien ik (studente, nog 20 jaar) in de periode van april t/m de zomer vrij heb, zou ik graag wat van de wereld gaan zien. Ik studeer Spaans en dus het ligt voor de hand dat ik graag naar een Spaanstalig land zou gaan…

Het enige probleem is dat mijn vrienden & familie het geld niet hebben en/of niet vrij zijn in deze periode. Als vrouw alleen gaan wil ik niet, maar ik wil nog steeds enorm graag gaan!

Is er dus nog een andere vrouw (liefst onder de 25 jaar) die ook graag naar Peru & Bolivia zou gaan? Ik hou van vrij eenvoudig reizen (hostels, openbaar vervoer) maar vind het wel heel belangrijk dat accomodaties schoon en veilig zijn. Mijn budget is rond de 2000 euro en ik zou ongeveer een maand willen gaan.

Ik hoop op enthousiaste reacties! :slight_smile:

Hoi Karlijn,
Ik wil graag in de meivakantie en iets daarvoor of daarna 3 weken naar Peru gaan. Een maand gaat me helaas niet lukken vanwege mijn werk.
Ik ga daar onder andere ook een vriend opzoeken in Iquitos, maar zal verder alleen reizen. Misschien iets om samen een eind op te trekken?

Btw: ben net 24 geworden, spreek ook een beetje spaans en heb wat reiservaring.

Let me know…

Hoi!

Heb je al een reisgenootje kunnen vinden? Ik wil daar ook graag heen,
misschien nog wat extra uitstapjes maar wel in de zomermaanden… (ivm studie)
Ben benieuwd!

Sorry voor de late reactie! Ik heb verder nog geen reacties binnen gehad dus ik zou graag met jullie verder overleggen. Ik zal donderdag of vrijdag even privé contact met jullie opnemen en ik hoop dat het wat oplevert! :slight_smile:

Hoi Karlijn,