Reisgenootje gezocht Peru/Bolivial/Argentinie/Brazilie eind 2014/ begin 2015

Beste reizigers,

Mijn naam is Michelle, 23 jaar en ik ben een echte reisfanaat. Ik heb al meerdere keren in het buitenland gewoond voor mijn studie (Barcelona, Madrid, Costa Rica). Ik ben zojuist afgestudeerd en dit keer zou ik graag voor ongeveer 2 a 3 maanden willen backpacken in Zuid-Amerika. Ik zat te denken aan de landen Peru, Bolivia, Brazilie en Argentinie. Ik zoek een leuke en spontane reisgenoot die ook een passie voor reizen heeft en die avontuurlijk is ingesteld. Ik hou zo hier en daar wel van een feestje maar tot een bepaalde hoogte. Verder hou ik van cultuur bekijken en avontuurlijke tours maken. Ik spreek verder ook nog vloeiend Spaans dat is wel erg handig!! Zou je interesse hebben om een gaaf avontuur met mij te beleven stuur mij een berichtje of een reactie!

Groetjes

Heey Michelle,
Ik ben Anouk 25 jaar, de landen die je wilt bezoeken spreken mij erg aan en dat je vloeiend Spaans spreekt ook! Ik rond morgen mijn zomercursus Spaans voor beginners af. Ik ben beschikbaar vanaf maart/april 2015 ik weet niet of dat te laat is voor jou?

Ik ben avontuurlijk ingesteld, hou van natuur, cultuur en af en toe een feestje! Ik heb de afgelopen jaren veel in Azië gereisd.

Groetjes Anouk

Heey Anouk! Leuk dat je reageert maar helaas kan ik niet zo lang wachten ik ga al eind oktober, begin november weg!

Succes met het vinden van een ander reismaatje!!

Groetjes,

Michelle

Heey Michelle,

Bedankt voor je berichtje. Heel leuk dat je binnenkort al gaat, helaas kan ik niet eerder. Heel veel plezier.
Dankjewel ga ik verder opzoek naar een ander reisgenootje. Jij wel iemand kunnen vinden?

Groetjes, Anouk

Dag Michelle,
Ik ben Jan en ben 32 jaar oud (of jong :)). Ik ben dus een Belg voor alle duidelijkheid, maar ik ben vertrouwd met Nederland (de papa woont daar). Ik heb al wat reiservaring (anderhalf jaar Australie, maandje Rwanda, Senegal en Egypte als toeristische reisjes, 4 maanden van Mexico tot Panama, aantal keer Thailand, 2x Laos, Cambodja, Maleisië, Myanmar, Europa, Noord Amerika, … ) Waaronder de meeste met de backpack. Ik ben vrij avontuurlijk ingesteld, maar tot op zekere hoogte (mijn logisch gevoel leidt me altijd wel naar de juiste richting). Ik spreek niet vloeiend Spaans, maar ik kan me wel uit de slag trekken. Ik kom net uit een stukgelopen relatie en ben zelf van plan om begin januari 2015 die richting uit te gaan voor een nog niet bepaalde periode (kan van 1 tot 3 maanden zijn). Ik ben zelfstandige en heb een zaak in etherische olie (samen met mijn vader) wat maakt dat ik wel vrij flexibel ben, maar tot en met december is het nog een heel drukke periode. We kunnen een deel samen reizen? We kunnen volledig samen reizen? We kunnen ook niet samen reizen :slight_smile: Ik ben vrij flexibel. Ik heb reeds met meerdere personen maanden rondgetrokken.
Tot hoors,
Jan

Hee Michelle,

Ik ga eind oktober/begin november ook die kant op. Denk dat ik begin in in Uruguay, zuidwaarts door Argentinie naar Patagonia ga om via de westkant weer naar het noorden te reizen.

Ik ben 25, heb ook veel reizen gemaakt (8 maanden Afrika, 10 maanden Azie), houd van avontuur, nieuwe dingen en mensen ontmoeten en soms maak ik wel eens een grapje.

Misschien kunnen we iets leuks bedenken samen?

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Hoi Michelle,

Ik lees dat je eind oktober/begin november naar o.a. Peru wilt. Ik heb een ticket van 29 november tot begin februari (2 maanden) naar Cuzco. Ik bezoek Machu Picchu op 11 december. Daarvoor wil ik vrienden bezoeken in Urubamba en een goed doel daar in de buurt. Ook ben ik van plan naar een ecoproject te gaan in de buurt van Machu Picchu. Verder denk ik aan de Nazca lijnen in Bolivia, plus Lago Titicaca en dan zo terug naar Cuzco. Ik heb natuurlijk de vrijheid om hier veranderingen in aan te brengen Ik heb ook Spaans gestudeerd, maar dat is al lang geleden (ben 50). Verder veel van de wereld gezien…
Kunnen onze programma’s matchen? Kun je bv. iets later gaan en dat we een deel samen doen? Ik hoor het wel.

Groeten,

Hans

Ik ben eind januari tm eind februari in Argentinie. Ik ben 21 jaar en heb 3 jaar terug een jaar in Argentinië gewoond. Ik ga nu mijn familie en vrienden daar weer opzoeken. Ik wil de laatste week van januari bij hen zijn en vervolgens begin februari naar het noorden (Salta) voor 2 weken. Daarna weer een laatste week familie en vrienden. Zij zitten allemaal in San Nicolás/Rosario/Buenos Aires.

Ik woon in Utrecht en studeer event management aan de HKU. Ik ben flexibel, positief, ga bij vakanties vooral op cultuur af. Wil veel actief doen, maar chillen en feesten tussendoor moet ook kunnen. Ik hou van dansen en een biertje/wijntje, maar niet 24/7.

In je eentje is ook maar alleen, dus ik zoek een reisgenootje! Ik denk dat we leuk samen kunnen reizen, handig ook dat we beide vloeiend Spaans spreken:) Ik hoop wat van je te horen!