reisgenoot gezocht peru mei 2011

Hey reisgenoten,

In mei 2011 wil ik een reis gaan maken door Peru en ik ben op zoek naar iemand die zin heeft om met me mee te gaan.
De planning is om 3 weken te gaan vanaf begin mei en ik wil de eerste dagen sowieso even naar iquitos om een vriend te bezoeken.
Verder staan de plannen nog niet vast.
Ik ben 24 jaar oud, nog niet bekend in peru, maar heb wel al wat rondreizen gemaakt. Heb ook een tijdje in Mexico vrijwilligerswerk gedaan dus kan al een beetje spaans. Ik hoef niet zo nodig in de meest luxe hotels te verblijven en sta open voor ideeen voor verblijf.

Heb jij zin om met me mee te gaan dan hoor ik het graag!
Groetjes Mara

Hoi Mara,

Ik zal je even een berichtje sturen!

Hey,

Ik ben van plan 6 weken in Peru te gaan rondtrekken, vooral het zuiden, in de periode mei - begin juni. 3 weken is wel nogal kort dus je zal moeten selecteren, maar wie weet valt er ergens wel iets samen in onze plannen. Je kan me bereiken op davyvr@hotmail.com

Groetjes,
Davy

Hoi Mara,

Wat leuk!! Ik ga waarschijnlijk ook in Mei naar Peru, voor vrijwilligerswerk in de kinderopvang + spaanse lessen… En uiteraard excursies tussendoor. Inmiddels heb ik al veel contact gehad met deorganisatie Het Andere Reizen. Maar weet nog niet goed of ik het via hun ga doen.
Jij gaat er op vakantie begrijp ik?
Wat zijn precies je plannen,en heb je al een reisgenote gevonden? Want aangezien mijn excursies ook allemaal alleen zouden zijn,leek het mij ook wel leuker om deze ervaringen samen met iemand te delen.

Ik ga trouwens vanaf deze week hier alvast zoveel mogelijk spaans leren, maar ga hier in Peru dus mee verder.

Groetjes, Ita