Ik ben nog op zoek naar reisgenoten voor een reis van 6 weken naar Peru, in de periode mei-juni 2011. Ik heb al een vrij goed idee van wat ik wil doen en heb een ruw reisplan gemaakt, heb mij al uitgebreid geïnformeerd enz, maar zeker voor georganiseerde tochten is het veel handiger en goedkoper als je daar met een groep kan aankomen. Als je misschien geïnteresseerd bent om mee te gaan, mail me dan even of zoek me op facebook, username davyvr.
Oja, ik ben een 25jarige man uit de regio Aalst (België) en werk al 3 jaar als ingenieur in een productiebedrijf.
Ik ga stage lopen in Suriname en ben rond 6 mei klaar. Daarna wil ik nog doorreizen naar een ander land in Zuid-Amerika. Peru lijkt mij een een goede optie. Wat is je reisplan als ik vragen mag?
Gr. Henrieke
PS: het kan zijn dat ik je ergens voor bedankt hebt, verkeerd knopje…
M’n reisplan loopt van 30 april tot 12 juni ongeveer, waarbij ik de route Lima - Huaraz (bezoek aan Chavin de Huantar + korte trekking door de Andes) - Ica/Pisco (Paracas + Ballastas bezoeken) - Nazca - Arequipa (Colca Canyon, Misti) - Cusco (Macchu Picchu + evt Tres Cruces) - Titicaca meer. Daarmee vul je wel ongeveer 6 weken. Laat maar weten als je interesse hebt