Reisgenoot gezocht rondreis door Zuid-Amerika vanaf november 2015

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om vanaf november dit jaar voor minimaal een half jaar door Zuid-Amerika te gaan reizen. Waarschijnlijk wil ik in Peru starten en dan via Chili naar het zuidelijkste puntje van Argentinië (vuurland) waar ik in januari/februari wil zijn. Dan weer terug naar boven en Bolivia, Brazilië en Ecuador (Galapagos eilanden) bezoeken. Ik heb nog niets vast staan en nog geen tickets geboekt. Mij lijkt het namelijk wel erg gezellig om samen met iemand een deel of geheel te reizen. Dus mocht je ook plannen hebben om door Zuid-Amerika te gaan reizen, let me know!

Ik ben 27 jaar, woon in Amsterdam, hou erg van reizen (bagpacken), vind het leuk om andere culturen/mensen te leren kennen, ben avontuurlijk, sportief, gezellig en flexibel.

Groetjes, Laura

Je hebt een prachtige reis in het vooruitzicht! Kom er net vandaan.
Als je in hostels slaapt ga je zoooooveel mensen ontmoeten. Vast iemand waarmee het klikt en je besluit een stukje samen te doen.
Ik kan je niet helpen aan een reisgenoot maar stuur maar een berichtje als je nog specifieke vragen hebt :slight_smile:

Hoi Laura,

Wat een super leuk plan:).
Ga zelf vanaf 3 september reizen vanuit Mexico naar Brazilie over land.
Ik start 1 december met het stuk in zuid Amerika of eventueel 2 weken eerder.
Mocht het je leuk lijken om samen te starten in Colombia om vervolgens over land naar Ecuador Peru en Bolivia te gaan. Dan hoor ik het graag.

Groetjes RObbert