Ik ben van plan om vanaf november dit jaar een rondreis door Zuid-Amerika te gaan maken! Met start eind oktober of begin november in Peru!
Omdat ik het toch best wel spannend vind om als vrouw (27 jaar) alleen te gaan reizen, probeer ik last-minute toch nog een reismaatje te vinden.
Mijn plan is eigenlijk om vanaf Peru naar Bolivia, Chili, Argentinië (Patagonië), Brazilië (carnaval februari), Ecuador en dan weer terug naar Peru te gaan. Zo’n 7,5 maand trek ik hiervoor uit.
Mocht je dezelfde plannen hebben of een deel (misschien juist ook begin november naar Peru), let me know!
Ik ben Laura, 27 jaar, woon nu in Amsterdam, heb al wel in veel landen gereisd, maar nog nooit alleen. Ik ben van plan te gaan backpacken en veel de natuur in te trekken. Af en toe juist ook ff lekker bijkomen ergens en bijvoorbeeld ergens iets langer blijven dan een week lijkt mij ook wel heel fijn tussendoor!
Toch wil ik ook niet te lang nog wachten met boeken, want de tijd begint toch te dringen en wil wel uiterlijk begin november beginnen… Dus laat snel iets horen als je interesse hebt om samen te reizen!
Super reis heb je voor de boeg! Momenteel zit ik in New Zealand maar het plan is om half januari richting Zuid Amerika te gaan voor ongeveer 2 maanden. Er staat nog niks vast dus ik sta open voor alles. Carnaval in Rio begin februari is wel een van mijn ‘bucketlist’ dingen. Toen ik dat las dacht ik, yes iemand die ook carnaval wilt vieren haha!
Ik ben 28 en woon normaal gesproken in het uiterste zuiden van ons kikkerlandje.
Misschien kunnen we een deel samen reizen. Lijkt me gezellig. Stuur me een berichtje voor meer info ;)!
Vet dat je in Nieuw Zeeland zit! Daar wil ik ook zeker nog een keer heen!
Ik stuur je wel even een priveberichtje met mijn gegevens, dan kunnen we makkelijker communiceren!
Hoi Laura, ik ben de laatste week van december en de hele maand januari in Peru ( waar tot nu toe nog veel van open staat, al ben ik wel van plan om de eerste week van januari naar cusco te vliegen ) ben nog aan het bedenken waar ik daarna naar toe wil. Afhankelijk van of ik van te voren een reismaatje vind, want ik vind zuid Amerika niet heel erg veilig zo in mijn eentje. gezien de veiligheid, en tja die enkele woordjes/zinnen Spaans die ik nu ken… Ik hoor graag van je, groetjes Ailene van den Broek