Hoi!
Ik ben op zoek naar enthousiaste reisgenoten die met mij mee willen naar Peru, Bolivia, Ecuador en Mexico. Vertrek eind 2003 voor een paar maanden tot een half jaar. Ik wil low-budget reizen, veel natuur zien (Inca-Trail lopen) en kennismaken met de plaatselijke bevolking (Inca/Mayacultuur). Zelf ben ik 31 jaar en ik spreek een beetje spaans. Ik ben op zoek naar iemand die enthousiast is, gezellig en flexibel. Dan zien we verder wel hoe, wat, waar en wanneer!
Hoi,
Je hebt precies dezelfde ideeen als mij om te doen en te gaan.
Eerst wilde ik naar Panama, Costa Rica, Honduras, Guatamala, en Belize.
Voeg me anders even bij je msn als je die hebt
selineroos@hotmail.com
p.s. anders kunnen we ook info uitwisselen.
;D
hoi magreet,
ben van plan om in november naar peru te vertrekken voor 6mnd. wil eerst taalcursus doen en ook incatrail lopen misschien kunnen we info uitwisselen en evt samen naar peru vertrekken? mail me maar als je interesse hebt.
Hoi,
Er staat al een mailtje van me hieronder maar die reis is gecanceld ivm bepaalde landen niet super zijn gekeurd voor meisje alleen.
Me nieuwe reis idee is
Ecuador, Peru, Chili, Misschien Bolivia, dan door naar beneden naar Argentina
Of Ecuador, Peru, Chili, Bolivia, Brazil.
Spreekt dit je aan en ik zoek nog een reismaatje geef dan snel reactie !!!
Ik ga ook naar Blue Planet info dag voor informatie extra over deze landen lijkt je dit ook wat dan spreken we daar wat af en kunnen we alle ideeen uitwisselen.
Ik wil low bugdet reizen met lonley planet boekje
xx
Seline
Hoi!
Sorry dat ik pas zo laat reageer, ik kan alleen op mijn werk internetten en ik heb het nogal druk gehad. Ik heb je berichtjes gelezen. Ik ga ook naar een bijeenkomst van Blue Planet, ik meen 20 feb of zoiets. Ik zal je ook mijn telefoonnummer geven dan kunnen we wat makkelijker contact hebben; 020-6369020. Bel me maar!
groetjes Margreet
Hallo!
Sorry dat ik pas zo laat reageer; ik kan alleen op mijn werk internetten en ik heb het nogal druk gehad. Mijn plannen zijn nog niet helemaal duidelijk maar het is wel leuk om ideeën uit te wisselen; bel me maar op 020-6369020 dan kunnen we wat directer contact hebben!
groetjes Margreet
Hé,
Ik (21) en mijn man(32)willen graag in het najaar vertrekken naar Zuid-Amerika. We hadden ook gedacht aan Nieuw-Zeeland maar dat is te duur. We zouden graag een tijdje vrijwilligerswerk doen en dan een aantal maanden rondtrekken. ik wou graag wat meer horen over jullie plannen, want het lijkt me leuk om met een paar mensen op pad te gaan.
Groetjes, Greet
Hoi Margreet,
Ik heb je berichtje gelezen en toevallig ook naar Seline gemaild, want ik heb soortgelijke plannen. De ideeen die jij schreef spraken me aan. Ik wil in juni al op reis, maar eers naar Midden Amerika, onder andere om spaans te leren en een duikcursus te doen, en dan vanaf oktober ofzo naar Zuid amerika. Mocht je het leuk vinden om te kijken of we een deel samen, of met ziijn drieen kunnen reizen moet je maar even mailen ! Het lijkt mij echt heel leuk om door equador bolivia en peru te reizen en vrij actief te zijn, in ieder geval ook de inca trail te lopen !
Wie weet tot mails !
Groetjes Jet