Zuid Amerika

Hi allemal

Ik ga drie maanden begin februari/april of van april/juni (3 maanden) naar zuid Amerika zoekt een reisgenoot voor deze periode. Heb nog niks geboekt en heb verder nog geen plannen (Peru,Bolivia, Argentinië,Chili)
Wel zeker is, wil ik de Inca’s zien. Ik ben vrij nuchter, sta voor alles open houd van een drankje,feestje, cultuur, natuur .

Groetjes Ryan (31 jaar)

Hoi Ryan,

Ik ben ook aan het rondkijken voor een reis in zuid-amerika en wil enkele landen afgaan en ook 3/4 maanden. Alleen is mijn vraag of het voor een vrouw alleen wel veilig is. Ik wil rond die vertrekdatums ook gaan.
Ik ben me nu vooral aan het verdiepen in waar ik naartoe wil en hoe ik het ga aanpakken…

Groetjes,
Brenda

Hi Brenda

Voor mij is ook nieuw in MZ-Amerika ,heb ook zo een planning . Wanneer ga je dan en voor hoelang?

Hey zie dat jullie ook naar zuid-Amerika gaan, ik heb mijn vlucht gisteren geboekt, ga van 13 Feb t/m 18 April naar Ecuador, Peru en Bolivia.

wie weet komen we elkaar tegen of kunnen een gedeelte samen reizen als alles goed uitkomt. Ik begin in Quito en doe eerst 8 dagen lang een boottrip naar de galapagos eilanden.

Grtz

Wienand

hi Wienand

Wat ben je dan allemaal van plan ga je alleen of hoe ziet je plan eruit?

Mijn Plan, is zoveel mogelijk zien van deze 3 landen,

Ik reis Alleen

Heb nog niet echt een route gepland, maar deze dingen ga ik waarschijnlijk wel doen, maar niks staat Vast waar een uitroep(!!!) teken achter staat ga ik zeker doen. Ben nu nog steeds dingen aan het uitzoeken en op de reis zelf kom je natuurlijk ook andere dingen tegen

Ecuador:

  • Op de Evenaar staan !!!
  • Cotopaxi (5896m) beklimmen of afdalen met Mountainbike !!!
  • 8 daagse cruise Galapagos !!!
  • Boven op een trein de reis maken van El Nariz del Diablo

Peru:

  • Huanchaco/Trujillo dagje strand en ruines bekijken Chan Chan
  • Huaraz Hike door de Andes richting Laguna 69 !!!
  • ff naar Lima
  • Huacachina Sandboarden en buggy door de woestijn !!!
  • Nazca Lijnen !!!
  • Cusco Inca trail !!!
  • Puno naar de reit eilanden op het Titicacameer !!!

Bolivia:

  • Mountainbiken op Deathroad !!!
  • Uyuni zoutvlaktes !!!
  • Potosi zilvermijnen

Hi Wienand

Dat ziet allemaal geweldig uit, heb je een email.Zou graag verder met email contact nemen.

Grt Ryan,

tuurlijk wbheinink@home.nl