Hoi! Ik ben Lianne en zit in mijn laatste jaar van de opleiding Communicatie. De tijd voor mij om een mooie reis te gaan maken. In augustus/september wil ik 3 of 4 maanden gaan backpacken door Zuid-Amerika. Argentinië, Peru, Chili en Brazilië staan hoog op mijn lijstje. Heb je ook het plan om die periode te gaan rondreizen door Zuid-Amerika en lijkt het je leuk om dat samen te doen, stuur een berichtje :).
Hey Lianne,
Heb je al eens gekeken hoe het weer is in die periode die jij wilt gaan? Ik zou ook graag deze rondreis maken en misschien kunnen wel wel een deel samen doen, ik zou een maand willen rondtrekken. Maar ik heb nog geen periode uitgekozen omdat mijn eerste plan was om naar Indonesië te gaan maar ik zie veel oproepen
Over z-amerika waardoor ik toch van gedachte ben veranderd, ik wou dit heel graag doen maar wist dat dat alleen onmogelijk is vandaar dat ik aan Indonesië dacht…
Ik ben 25j en heb alleen gereisd door Thailand en ik zou wel heel graag Z-amerika zien nu ![]()
Grtjs charlotte
Hee Charlotte! Ja, volgens mij kan je het beste in het noorden beginnen want in juli en augustus is het winter in het zuiden en is het mega koud haha, daarvoor komen we niet :P. Heb je specifieke landen die je graag wil zien? Groetjes!
Ouhhhh pff echt haha ik had al zo een gevoel dat het zoiets ging zijn! En ik zie al bij het hele jaar regen en kou dus daar heb ik écht geen zin in!
Eerlijk gezegd ik heb mij er nog niet in verdiept het wordt nogal go with the flow en met wat ik oppik hier van anderen ga ik een beslissing nemen… Dus ik weet niet wat ik wil zien of waar ik wil gaan. Mijn eerste idee was Peru en Bolivia (Machu piccu,Inca trail,…the usual :p) maar het maakt mij eerlijk gezegd niet uit maar wat wel belangrijk is voor mij is dat het lekker zonnig is!
Wat zou jij gaan doen,waar zou je beginnen en wanneer zou je willen gaan ? Heb je al iets uitgestippeld in gedachten ofzo? En wil je ook op die plaatsen zijn als het warm is?grtjs
Ik weet niet hoeveel prive berichtjes ik in totaal kan sturen dus ik stuurde nog ff hier[emoji9]
Hoi Lianne!
Ik ga vanaf midden september vanaf Lima via Bolivia naar Buenos Aires reizen (en daarvoor nog door Mexico en Cuba). Ik ga alleen, maar zou het leuk vinden om in ieder geval voor een deel samen op te trekken!
Ik zal me even kort voorstellen: ik ben Nathalie, een 21 jarige studente met bijna mijn Bachelor Geneeskunde op zak. Ik studeer in Groningen en heb wachttijd op mijn co-schappen, wat mooi uitkomt want ik had al grootse reisplannen. ![]()
Het lijkt me leuk wat van je te horen!
Ciao,
Nathalie
Hoi Nathalie, wat leuk dat je ook gaat rondreizen! Hmm… ik ga precies andersom reizen haha. Ik begin in Buenos Aires en ik eindig in Ecuador. Maar ik bezoek ook Bolivia haha. Ik weet niet wanneer je in bolivia bent? Groetjes!
Haha wat jammer! Ik ben denk ik ergens in oktober in Bolivia, maar als we inderdaad de tegengestelde richting op gaan is dat wellicht niet zo handig…
Haha, jammer! Ik ben in oktober nog in Argentinië. Helaaspindakaas!
Hoi Lianne,
In de maanden oktober en november ben ik in Zuid-Amerika te vinden. Ik begin en eindig in Rio, verder staat er nog niks vast. Ik wil graag Brazilië, Chili en Argentinië (eventueel Bolivia) bezoeken.
Groetjes,
Marjolein
Hallo allemaal!
Ik ga in september en/of oktober ook (alleen) die kant op! Hoe ziet jullie globale reisschema er uit?
Ik wil waarschijnlijk een paar weken door Ecuador of Colombia reizen, maar sta open voor andere opties.
Groetjes!
F