Eind Augustus 3,5 maand backpacken in Zuid-Amerika

Olah!

Ik vertrek eind augustus voor ongeveer 3,5 maand naar Zuid-Amerika om daar te gaan backpacken. Ik begin in Argentinië (BA) en wil onder andere naar Brazilië, Uruguay, Paraguay, Bolivia, Peru en Chili. Mochten er mensen zijn die rond dezelfde tijd die kant opgaan, ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en misschien kunnen we wel een stuk samen reizen.

Ik ben een relaxte meid van 22. Wil graag veel zien en doen maar mag ook graag lekker borrelen en houd ook wel van een feestje op zijn tijd.

Laat maar een berichtje achter als je zin hebt!

Cheers!

Hoi Eev,

per 1 september zit ik voor 12 weken in Zuid-Amerika en land ik in Buenos Aires om daarna door te reizen naar de rest van de wereld.
Het originele plan was dat er een vriendin van mij, mij de eerste maand zou vergezellen, maar dit zit er waarschijnlijk niet in.
Nou heb ik er wel vertrouwen in om alleen te reizen, maar ik zou het leuk vinden om in het begin, al is het maar voor een paar weken, een reismaatje te hebben. Ik weet niet welke kant jij wou opreizen, maar ik wou graag Argentinië, Chili en Peru zien. Waarbij ik in Argentinië eerst naar boven toe wilde reizen, voordat ik ergens in het Zuiden de grens over ga. Dit is nu het plan, maar niks staat vast bij mij, alleen mijn vluchtdatum vanuit Peru.

Ik ben 24 jaar, hou ook wel van een borrel en een feestje, maar zie ook graag wat van de natuur. Daarnaast omdat mijn reis in totaal 1 jaar duurt, wou ik wel low-budget reizen.

Lijkt het je wat? laat het dan maar horen,

Greetz Roxan

Hi Roxan!

Thanks voor je berichtje! Ik land zelf 27 augustus in Buenos Aires! Ik had in gedachte om hier eerst een paar daagjes te verblijven en dan een kort tripje naar Uruguay te maken en vervolgens ook naar het bovenste gedeelte van Argentinië te reizen. Verder wil ik graag naar Brazilië, Paraguay, Bolivia, Chili en Peru. Natuurlijk ook allemaal low-budget want mijn reis gaat ook ongeveer een jaar duren (in december vlieg ik verder naar Australië).

Lijkt me leuk om elkaar in BA te treffen aangezien we toch rond dezelfde tijd aankomen?! Ik reis ook alleen en zou het gezellig om (vooral in begin) een reismaatje te hebben!

Groetjes,

Eva

Hoi Eva,

Ik zou het zeker leuk vinden om jou in Buenos Aires te treffen en dan kunnen we altijd wel kijken hoe het verder verloopt. ook ik wilde een paar daagjes in BA zijn, maar hoeven er niet veel te zijn, aangezien ik evt. daar weer langs kom, mocht ik naar het zuiden toe gaan. Op mijn verlanglijstje staat iig de Iguazu Falls, wat toch op de grens van Uruguay, Paraguay, Brazilië en Argentinië ligt. Dus al is het maar voor de eerste weekjes, dan lijkt me dat leuk.

Stoer dat je in december naar OZ gaat, zelf zal ik daar in januari zijn, aangezien ik nog een tussenstop in NZ maak.

Zullen we anders voor de komende tijd contact houden?

Greetz Roxan

Hee!

Super leuk om elkaar te treffen in BA en dan kunnen we inderdaad altijd zien.

Iguazu Falls staan ook zeker weten op mijn verlanglijstje!

Nice! Ik vlieg eind januari weer door naar NZ. Ik ben benieuwd waar je route verder heengaat?!

Ik zal je mijn e-mail adres even mailen via een privé bericht.

Groetjes!