Zuid-Amerika: adventure, culture,...

Ho:)

Hey Cin,
Ik vertrek 11 december naar Peru, en ga vervolgens door Bolivia, Chili en Argentinie door naar Brazilie waar ik de laatste maand (eind maart terug naar NL) wil blijven.
Als je plannen concreter zijn en ietwat aansluiten/overlappen met mijn reis, neem dan contact met mij op: [EMAIL=“koppigekimmy@hotmail.com”]koppigekimmy@hotmail.com

ik ben zelf 25 jaar en kan niet wachten om met de backpack op reis te gaan!

Hola! Ik vertrek 28 november a.s. naar Buenos Aires, om vervolgens naar Patagonie, Bariloche (Argentinie) af te reizen voor een taalcursus Spaans van twee weken. Daarna heb ik nog 4 weken de tijd om rond te reizen, mijn plan is om 10 dagen Chili en 10 dagen Bolivia te doen, met daarna nog ca. een week om terug te komen in Bns Aires waar ik 18 januari 2006 weer vertrek voor de terugreis, maar deze reisplannen liggen nog redelijk open. Mochten jouw plannen ook in die richting zitten en ben je geinteresseerd om verder te mailen c.q. kennis te maken, dan hoor ik het graag. Viva Latina Americana! Groet, Marcel Schouwstra (aloramax@gmail.com)

Hai, ik ga waarschijnlijk 9 februari, of rond die datum naar chili, voor 5weken ongeveer. maar dan ben jij er zeker al niet meer? ik heb verder nog niet echt plannen gemaakt, maar ik wil wel graag een beetje rondreizen, ik logeer misschien ook bij wat kennissen. Maar als jij er al ben geweest weet je misschien nog wat leuke plaatsen waar ik heen kan gaan, lijkt me leuk om te horen hoe t was. Groetjes Yvonne

Ik laat je weten als ik tips heb voor Chili, groeten, MS