Ik ga voor aantal maanden rond de periode augustus backpacken in zuid Amerika Ik Heb nog niks geboekt en heb verder nog geen plannen.
Ik ben zelf 27 jaar/man
Mocht je ook vergelijkbare plannen hebben… Ik hoor het graag!
Ik ga voor aantal maanden rond de periode augustus backpacken in zuid Amerika Ik Heb nog niks geboekt en heb verder nog geen plannen.
Ik ben zelf 27 jaar/man
Mocht je ook vergelijkbare plannen hebben… Ik hoor het graag!
Hoi,
In augustus vlieg ik naar Rio de Janeiro. Daarna ga ik naar Peru, Chili en Argentinië. Ik heb er 3 maanden voor. Naar welke plaatsen ik ga, weet ik ook nog niet. Ik wil liever niet teveel plannen van tevoren, maar globaal weten wat ik er allemaal kan doen en zien. Ben je al eerder in Zuid-Amerika geweest? Of heb je al eerder ergens anders gereisd?
Groetjes,
Linsey
Hallo Linsey,
Leuk dat je reageert hebt!
Mijn plan tot nu toe is ook eerst een vlucht naar rio te boeken en vanuit daar weer verder. Zoals jou wil ook niet van te voren te veel plannen en ik sta voor alles open. Ik heb zelf in rio stage gelopen en ik ben vaker in zuid amerika geweest. Leuk om te horen dat we een beetje hetzelfde ideeën hebben! maak je gebruik van
facebook? dan kunnen over ons plannen uitwisselen en als het klikt evt samen gaan reizen !
groetjes