backpacken zuid amerika

Ik ga voor aantal maanden rond de periode eind aug of begin sept backpacken in zuid Amerika Ik Heb nog niks geboekt en heb verder nog geen plannen gemaakt

Ik ben zelf 27 jaar/man
Mocht je ook vergelijkbare plannen hebben… Ik hoor het graag!

hey,

Ik vertrek 20 aug naar de Galapagos Eilanden. Hier blijf ik 2 weken en neem dan de bus van Guayaquil (Ecuador) naar noord Peru. Daar wil ik een week Spaanse les nemen en een beetje chillen op het strand, Kitelessen nemen en surfen. De bedoeling is dat ik Peru verder ga verkennen en vervolgens door naar Bolivia.
Ik heb nu 2,5 mnd. vrij, maar volgend week hoor ik of ik nog een maandje extra vrij kan zijn.
Ik reis alleen maar sta altijd open voor een gezellige reismaat.

Ik ben 27, dan 28 jr.

Grts Linda

Heyhey…

Ik vertrek in september naar Peru en ga eerst een paar weken Spaans leren. Daarna wil ik vanuit Peru richting en door Bolivia reizen. Ik heb een maand de tijd (november), mocht een van jullie in de buurt denken te zijn dan, dan hoor ik het graag! Ik ben 24 jaar!

Groetjes Sanne

Hey Sanne,

Zal het in gedacht houden.
Weet jij al waar je Spaans gaat leren?

Okee is goed, ik ga Spaans leren in Cusco.

@Back, kan je geen bericht sturen want je inbox zit vol wordt gezegd.

Hoi back!

Ondertussen al een leuk reismaatje gevonden? Anders kunnen we wellicht een stukje samen doen! Ben in september en half oktober in midden Amerika, maar vlieg 17 okt op Quito en wil dan reizen richting Peru en Bolivia. Mocht je deze route aanspreken of vind je het leuk ergens te meeten hoor ik het graag! Ik ben 23 (dan 24) jaar en je kunt me vinden op Facebook.

Groetjes marlou