Ben een backpackster in hart en nieren. Leef elk jaar weer toe naar 2 á 3 maanden vrijheid. Heb al redelijk veel gezien en verdeel mijn
tijd over Azie, Zuid- en Midden-Amerika en Afrika.
Wil graag januari 2014 voor 3 maanden enkele Zuid-Amerikaanse landen bezoeken. Peru, Bolivia en Colombia heb ik al gezien.
Maar Brazilie, Argentinie, Chili zou ik graag naartoe gaan.
Trefwoorden:
low budget
contact met locals
natuur
wandelen
snorkelen
openbaar vervoer
Mocht je ook zin hebben om op avontuur te gaan, reageer dan maar. Geen of weinig reiservaring hoeft geen belemmering te zijn!
Hoi José, ook ik werk nog en zal dit de komende 6 jaar zeker moeten blijven doen. Voor die 3 maanden heb ik gespaard. Ik ga het ene jaar 2 maanden en het andere jaar iets langer. Voor het eerst ga ik nu in Januari en wil dan ook direct begin januari weg. Als jij 2 maanden kunt, is dit geen probleem, we zouden samen kunnen vertrekken en ik zou iets langer kunnen blijven.
Wil je mij je privémailadres doorgeven? Dat praat wat makkelijker!
hoi edith, ik ben ook van plan richting zuid amerika te trekken ergens einde dit jaar, begin 2014. Heb ook al stukjes van de wereld gezien maar merendeel in Azie en Afrika. Daarom dat ik nu eens naar de andere kant wil
Dacht ook aan Argentinie en Chili maar 3 maand is ook voor mij ietske telang.
Mijn trefwoorden zijn dezelfde als de jouwe, enkel snorkelen heb ik nog nooit gedaan maar wil altijd mijn grenzen wel verleggen hoor.
Argentinie en Chili zijn niet de goedkoopste landen van zuid-amerika…heb je een idee van het budget?
Ik geef je mijn email : <mailadres verwijderd>
groetjes
Bernie (België - regio Antwerpen vrouw - 54j)
hallo, ik ben truus, je trefwoorden vielen me op, heb veel backpack ervaring opgedaan, jarenlang met mijn man een ticket naar een hoofstad en dan maar zien. Nu vorig jaar voor t eerst alleen gereisd, een maand Java, Bali en Lombok. Maar toch heb ik toen een maatje gemist, samen bedenken wat de volgende dag te gaan doen en lief en leed delen. In mei ben ik naar China geweest, voor t eerst met een gezelschap van 11 personen. Is goed bevallen, maar t backpacken is toch heel speciaal en kost minder.Ik wil al lang naar Zuid Amerika, Guatemala trekt me, Peru ben ik al geweest. Ik spreek Spaans dus kan contact hebben met de bevolking. Ik werk nog maar kan denk ik wel 6 weken vrij nemen, of misschien wel 2 maanden. Als je geinteresseerd bent hierdoor, neem je dan contact op? via <mailadres verwijderd>
hallo truus, blijkbaar reageert Edith niet meer volgens Jose. Ik heb ook al veel gereisd maar merendeels in Azie en Afrika. Daarom dat ik nu naar Zuid-Amerika wil. Buiten Suriname ben ik daar nog nergens geweest. Ik ben ook enkele jaren spaanse les aan het volgen maar gebruik het niet. Daarom ook mijn keuze :-). Je kan me altijd kontakteren dan kunnen we makkelijker verder praten.
Mijn email = <mailadres verwijderd>
tot hoors,
Bernie
Ik ben ook altijd wel te vinden voor backpacken in Latijns-Amerika. Ik heb nog maar twintig werkdagen vakantie over voor 2013. Voor 2014 heb ik nog alle vakantiedagen.
Leuk te lezen dat er blikbaar toch interesse is voor latijns-midden-zuid amerika.
Welke landen zou je precies willen bezoeken? En voor hoelang?
Ik heb onderts ook kontakt met iemand uit belgie voor zuid amerika, meer Argentinie , chili.
Laat me weten waar je interesses naartoe gaan dan kunnen we mss met een klein groepje vertrekken en diegene die langer willen reizen kunnen dan nog altijd verder.
Ik ben vrouw uit belgie.
grtz
Colombia en Brazilië staan bovenaan mijn todo lijst wat Latijns-Amerika betreft. In Bolivia ben ik al geweest, maar daar heb ik nog lang niet alles gezien wat ik wilde zien. Chile en Argentinië spreken me wat minder aan: hoewel ik er eens graag naartoe zou gaan denk ik niet dat ik er maandenlang zou willen rondlopen.
Ik ben een 39 jarige vrouw en zou ook graag een reis willen maken door Zuis-Amerika. Ik zoek al heel lang om dit samen met iemand te doen maar weinig hebben belangstelling. Hou van cultuur snuiven, snorkelen (gedaan in Egypte en Curacao). inderdaad low budget (dat is altijd goed) en natuurlijk met de locals tijd besteden. Dat hoort er ook bij vind ik. Hoop iets te horen!!
Hoi Bianca, mijn reisplannen staan even op een laag pitje, maar volgens mij is er best belangstelling voor zuid amerika hoor, anders zelf adverteren, ik ben trouwens in leeftijd boven de 60, groetjes
hoi Bianca,
Welk land wil je bezoeken en welke periode? Ik ga met Truus, iemand die ik ook via reisgenoten heb ontmoet, begin volgend jaar naar Ecuador. Zelf ben ik 54 uit Belgie en elk jaar ga ik met iemand van reisgenoten op reis. Truus is beetje ouder denk ik
gr Bernie
Ik zit net alle mailtjes te lezen die jullie over en weer hebben gestuurd. Ik zou Zuid-Amerika graag willen zien. Welke landen maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Jullie hebben al een hoop ervaring lees ik. Ik ben in een aantal landen geweest maar backpacken heb ik nog nooit gedaan omdat niemand dat ziet zitten. Het lijkt mij geweldig.
Van waar ben je? Hoeveel tijd heb je om te reizen? Is er een bepaalde periode dat je wil gaan? Wij hebben nog niets vastgelegd, we weten alleen dat we naar Ecuador gaan en afhankelijk van de duur van de reis eventueel stukje Colombia meepikken.
Ik ga het maandag even met Truus overleggen of het haalbaar is met drietjes en dan laat ik je iets weten. Mijn email is bernievr@hotmail.com, dat praat wat makkelijker.
grtz en tot hoors,
Bernie
Ik zie dat je graag door Zuid Amerika zou willen reizen. Ik ben een vrouw van 42 jaar en woon in Amsterdam. In 2014 wil ik graag 4 weken, langer kan ik vooralsnog niet weg, door Zuid Amerika of Indonesie reizen. Hoe wat waar wanneer heb ik nog niet bedacht. Mocht je nog een reisgenoot zoeken dan hoor ik graag van je.
Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar ben weer veel op reis geweest. Ik zie dat er inmiddels veel mensen heir op hebben gereageerd. Is het misschien iets een idee om eens een gezamelijke kennismaking te doen op een centrale plek? We zouden dan informatie wensen ideen kunnen wisselen? Mijn email is <mailadres verwijderd>
Groetjes jose
Heb je je reis er al op zitten of ben je nog onderweg, je trefwoorden spreken me aan als daar nog fotograveren bij kan zou ik best met je willen praten over (een volgende) bestemming.