Vanaf februari volgend jaar ben ik van plan enkele maanden door Zuid-Amerika te trekken.
Het plan ligt nog niet vast, maar ik wil zeker Argentinië, Peru en Bolivia verkennen. Ik ben geïnteresseerd in zowel natuur als cultuur, en wil ook zeker de grote steden niet overslaan. Ik hou ervan ook het nachtleven een beetje te ontdekken, maar ben ook van plan om een tocht door de bergen en/of de amazone te maken. Ik ben niet van plan alles van dag tot dag vast te leggen, maar vooral ook ter plaatse te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik zou het leuk vinden om (een deel van) deze reis samen met iemand of met meerdere mensen af te leggen.
Mocht je in dezelfde periode van plan zijn deze kant op te reizen en zoek je nog gezelschap voor een gedeelte van je reis, laat dan zeker een berichtje achter!
Ik ga ook vanaf februari reizen door ZA, echter begin ik in Rio met carnaval. Wellicht zit je daar dan ook toevallig? of kunnen we elkaar later ontmoeten
Hey!
Ik ben Anniek, en ben ook een reis aan het plannen richting Zuid-Amerika. Ik vertrek rond 26 februari richting Bolivië, reis dan door naar Argentinië om daarna naar Chili te gaan. Ik trek ook naar daar om een mix van cultuur en natuur te ontdekken. Moest je het zien zitten om een stukje samen te reizen mag je het altijd laten weten dan kunnen we kijken of onze plannen/ideeën een beetje gelijk lopen.
groetjes
Hey ik wil graag in februari een maandje reizen. Hou vooral van cultuur en een paar dagen strand vind ik ook heerlijk maar er staat nog niets vast en overal is over te praten. Wil gewoon graag even weg!
Ik ben trouwens een vrouw van 31!
Een maand is vrij kort. Daarom zou ik zeker Ecuador overwegen : dit land is relatief klein maar is goed bereisbaar met openbaar vervoer en traditioneel behoorlijk veilig. Bovendien biedt dit land zowel strandgenoegen als het Andesgebergte alsook tropisch regenwoud en culturele hoogtepunten met koloniale steden zoals o.a. Quito, Cuenca, Loja. Zelf ben ik hier reeds bijna twee jaar gevestigd (in de havenstad Guayaquil) en mocht je nog om reistips verlegen zijn ben ik je graag van dienst. Groeten, Luc
Hoi allemaal, ik vertrek 1 feb naar Quito ga in Ecuador spaanse les volgen en ga vervolgens via Peru Bolivia richting Rio waar mijn terug vlucht gepland staat! Wat ik na Bolivia ga doen hangt af van de tijd en geld wat ik nog heb;)
Lijkt me gezellig om een deel samen te reizen. Ik hou ook van afwisseling…natuur, gezelligheid, cultuur en actief…
Groetjes Annemijn 27 jaar op het moment werkend in Aruba
Hallo Annemijn klinkt als een geweldige reis. Precies in de periode dat ik wil reizen heb jij je Spaanse les, dus das niet zo handig. Anders was het zeker een optie geweest om een deel samen te reizen.
Geniet van je reis.