Reisgenoot gezocht - vertrek begin februari 2014

Hoi mede globe-trotters,

Begin volgend jaar (rond februari) vertrek ik naar Zuid-Amerika. En nu zou ik het leuk vinden om (een deel) samen met iemand anders te reizen. Het plan is om te starten in Ecuador om vervolgens in drie maanden door te reizen naar Peru, Bolivia en Chili. Ik ben op zoek naar iemand die niet zoveel waarde aan luxe hecht. Of die het in ieder geval oke vindt om in hostels/dorms te logeren. Zelf vind ik het leuk om cultuur, natuur en steden met elkaar af te wisselen. Ik hoop van jullie te horen!>>>

Ciao!
Christien

Hey Christien
Ik zou graag in maart rondtrekken! Jan-feb zit ik al in Argentinië (Cordoba). In maart wil ik gerust meetrekken, ik wou zelf graag Peru en Bolivia verkennen dan. Laat maar wat weten!
A ja, ik ben een vrouw van 32 en woon in België
Groetjes!

Hoi Christien,
wat leuk ik ga ook begin feb naar Quito Ecuador om daar eerst spaanse les te volgen en vervolgens door te reizen naar Peru, Bolivia,Chili BA en Rio te gaan(zolang het geld het toe laat;)). Ik wil liever low budget reizen en meer doen;)
Hou van afwisseling tussen cultuur en actief…anders even in prive bericht verder kletsen;)
groetjes Annemijn

Bedankt voor jullie berichten! Leuk om samen te reizen, laten we inderdaad even (privé) contact houden. Groetjes,
Christien

Hallo allemaal,
Ik wil volgend jaar februari ook graag naar midden of zuid Amerika. Zijn er nog mensen die een maand willen?

Goede avond! (dames)

Ik vertrek 1 februari naar Santiago, Chili en ga dan na een cursus spaans van ca. 3 weken doorreizen naar Quito tot eind Juni. Mijn plannen waren eerst ook om van Ecuador naar Chili te gaan, maar nu kom ik aan in de zomer en reis ik richting de evenaar! Wel lekker nat in de maanden dat jullie er zijn.

Maar ben benieuwd naar jou (julllie) plannen welke route ga je ongeveer etc.!

Groetjes,

Twan

Hey Twan,
Ik heb nog geen route. Vind het zelf het leukste om echt samen met iemand te reizen dus wacht af wat er op m’n pad komt.
Ben zelf wel iemand die geïnteresseerd is in de cultuur van een land. Ben niet iemand die dagen gaat wandelen in de bergen oid.
Vanaf wanneer ga jij je cursus beginnen?

Groeten Eva

Zelf heb ik ook gekozen alleen te gaan om de taal en cultuur zo goed mogelijk te leren kennen. Daarnaast ben ik ook van plan de inca trail te lopen. Ik wil direct met mijn cursus beginnen, dus hoop de 3e al te kunnen starten.

Sent from my GT-S7710 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hoi Twan,

Sorry voor mijn late reactie. Mijn plan is om vanaf begin februari te starten in Quito en dan in drie maanden door te reizen naar Peru, Bolivia en Chili. Dus inderdaad de omgekeerde versie van jouw reis, maar misschien komen we elkaar in het midden ergens tegen ;).

Groetjes,
Christien

Hey iedereen!! Ik begin morgen met mijn grote avontuur! Ik ben van 5jan tot 1maart in Argentinië, daarna trek ik door naar Bolivia en Peru. De inca trail staat ook op mijn to do lijst, dat zal ergens midden maart zijn. Hou me maar op de hoogte van jullie reisroutes! Groetjes Debby

Wel leuk om te doen. Kunnen we elkaar wat tips geven. Ga je nu met iemand samen?

Nee, ik ga alleen :slight_smile: spannend, dat wel! Maar wel leuk om nieuws van medereizigers te ontvangen… en zeker en vast tips & tricks te krijgen…

Chistien, wat is de rede dat je van boven naar onder gaat? Ik wilde dat eerst ook maar besloot toch dat ik Santiago in de zon wil leren kennen. Ik begin daar met 3 weken Spaans in een gastgezin.
De inca trail wil ik in april doen, tegen het einde van het regen seizoen.

Wauw, spannend Debby! Alvast een hele goede reis gewenst! Inderdaad leuk om elkaar op de hoogte te houden en tips uit te wisselen.
De reden dat ik voor deze route gekozen heb is puur financieel. Ik wil in Chili wat duurdere uitstapjes maken en weet dan dus hoeveel geld ik nog over heb. De weersomstandigheden zijn ook verschillend per gebied. In Ecuador schijnt het bijvoorbeeld langs de kust juist gunstig te zijn in februari. Maar ik zie het wel als ik er ben.

Via Wereldwijzer app

Hoi Eva, ben je nog op zoek naar een reisgenoot voor februari? Ik communiceer bij voorkeur per pb, maar weet even niet hoe dat werkt.