Hallo reislustigen!
Als het goed is ben ik in april 2010 klaar met mijn bachelor Sociale Geografie (Utrecht). Daarna wil ik eigenlijk het liefst direct voor een paar maanden op reis naar/door Latijns-Amerika. Ik ben 21 jaar en hou er van om wat van de wereld te zien! Alleen doe ik dit liever samen dan alleen. Dus zoek ik nog een leuk, gezellig reisgenootje (m/v).
Het liefst combineer ik de reis om echt de cultuur te leren kennen, af en toe wat te werken of vrijwilligerswerk te doen en lekker veel te zien. En dan wel met de backpack en zo low-budget mogelijk!
Ben je ook van plan om deze periode weg te gaan naar het mooie zuiden? Laat dan wat weten!!:zon02:
Groetjes Garahnce
Hé Garahnce,
Ik ben vanaf februari tot ongeveer mei/juni (2010) in Zuid-Amerika te vinden. Ik wil eigenlijk een soort van Andes-tour doen. Wil in Chili beginnen en dan noordelijk via Bolivia en Peru naar Ecuador. Ik wilde het in eerste instantie alleen doen, maar is eigenlijk toch wel gezelliger met wat gezelschap. Al is het maar enkele etappes met iemand of wat mensen samen.
Ik vind ook dat de reis niet al te veel moet kosten. En ik wil graag ook veel verschillende dingen zien. Ik wil niet al te veel plannen van te voren. Maar in het relaxte Ecuador eindigen lijkt me een perfecte afsluiting van zo’n tocht.
Ik ben trouwens 23 jaar en doe Social Studies in Tilburg. Ik zet deze studie ff een half jaar op pauze. Wil deze reis al langer maken, en wil het niet langer meer uitstellen.
Ik hoor het wel.
Groeten van tom
Hej Tom!
Qué tal?
Chili, Bolivia, Peru, Ecuador;dat zijn ook précies de landen die ik wil zien Wilde eerst instantie ook Brazilie nog bezoeken, maar dan worden de afstanden toch echt te groot…
Het is alleen jammer dat jij al in februari die kant op gaat. Ik ben dan bezig met het afronden van mn thesis, dus het wordt helaas voor mij pas april
¡Adiós!
Hoi Garahnce,
De kans is groot dat ik ook pas wat later ga. Maar april is wel wat te laat voor me. Ik blijf waarschijnlijk een maandje extra hangen in Bolivia, omdat ik daar vrijwilligerswerk wil gaan doen in een dierenopvangcentrum (404 Error Page - Comunidad Inti Wara Yassi (CIWY)).
Ik denk dat ik mijn reis halverwege februari of begin maart begin vanuit Chili of Argentinië en dan vanaf ongeveer begin april als vrijwilliger aan de slag ga. Ik zou zeggen kijk op de site, en misschien vind je het wel wat. En misschien dat onze route elkaar toch nog doorkruist.
Groetjes van Tom