Reisgenoot gezocht: Zuid-Amerika april, mei, juni 2010

Hai iedereen,

Ik ben 23 , vertrek in november op wereldreis en ik ben op zoek naar reisgenootjes die een deel van de reis met me mee willen maken.
Vanaf begin of midden april 2010 tot eind mei/begin juni zit ik in Zuid-Amerika.
Meer bepaald zijn m’n voorlopige plannen te gaan naar Argentinië, Chili en Perú.

Ik heb zin om low budget, backpackend rond te trekken. Ik ben niet bang af te wijken van de toeristische paden en mocht ik er op een bepaald moment financieel niet meer zo goed voorstaan, maak ik er niet van om ergens wat bij te verdienen.

Wie zich geprikkeld voelt door dit voorstel: laat gerust iets weten!

Groetjes,
Jessie

Hoi Jessie!
Ik weet niet of je een beetje flexiebel bent. Ik wil nl ook heel graag naar Zuid-Amerika en ook precies zoals jij in totaal 2 maanden naar peru, chili en argentinië. Maar ivm mijn werk ben ik gebonden aan februari en maart. En kan daar niet vanaf wijken.
Graag hoor ik van je een reactie.
Groetjes Yvonne

Hey Yvonne!

Mijn voorlopige route ziet er als volgt uit:

November '09 – half december: India en Nepal
Half december – januari: Thailand en Maleisië
Februari – half maart: Indonesië en Australië
Rest van maart – begin of half april: Nieuw-Zeeland
April –mei +juni '10: Zuid-Amerika (Argentina, Chile, Perú, maar kan nog bijgeschaafd worden)

Ik denk dus niet dat ik vroeger in Zuid-Amerika zal geraken. Het zijn natuurlijk allemaal ruwe schattingen, maar sneller dan dit kan ik (volgens mij) niet reizen. Als jij er echter anders over denkt en dat kan staven, hoor ik graag van je!

Groetjes,
Jessie

Hoi Jessie,
Dan denk ik dat het niet gaat lukken. Ik heb namelijk helemaal geen speling op mijn werk.
Succes met verder zoeken dan naar een reisgenoot. mocht je natuurlijk je plannen nog veranderen dan laat maar weten.
groetjes Yvonne

Hoi Jessie,

Ik ben Eva, en zoek ook nog een reisgenootje, en volgens mij komen jou plannen voor Zuid Amerika wel overeen met de mijne. Ik vertrek namelijk in April naar Buenos Aires, ga een beetje rondreizen door Argentinie en Chili, en dan vlieg ik vanuit Santiago de Chile door naar Panamá, reis ik per bus verder tot aan Mexico City. Dit zal ongeveer 3 maanden zijn… Verder ben ik ook 23, en studeer Spaans…

Groetjes Eva