Reisgenoot gezocht voor iig Ecuador 2010

Ik zou heel graag over een jaartje (eerst goed sparen) voor een paar maanden naar in ieder geval Ecuador gaan om de wereld te ontdekken en mijn grenzen te verleggen. Ik zie het niet zitten om dit helemaal alleen te ondernemen en ben dus op zoek naar iemand die ook dit kant op wil.

Ik heb nog geen concrete plannen, dus als je ook tegen die tijd op reis wil, hoor ik het graag! Ik ben nu 22 en net half jaartje afgestudeerd. Ben in voor gekke en nieuwe dingen, rustig, actief, gek op beesten en fotografeer ze dan ook graag. Ben geen mens om stil te zitten/liggen op t strand wil veel zien en beleven. Lijkt dit je ook wat laat van je horen zou ik zeggen!

Ben benieuwd naar jou ideeen!

Hoi!
Ik ben ook van plan om voor langere tijd naar Zuid-Amerika te gaan. Ik zit nu nog op school en hierna ben ik van plan om fulltime te gaan werken tot ik genoeg gespaard heb om er heen te gaan, dat zal waarschijnlijk rond 2010 worden dus! Ik wilde alleen gaan, maar met zijn 2e of meer is wel gezelliger natuurlijk. Ben je m/v?

Groetjes Lisa

hoi,

Ik ben ook van plan rond te gaan reizen…
Ecador lijkt me geweldig, en ik wil zelf eigenlijk ook door frankrijk reizen.
Ik hou van veel cultuur en natuur.
Zelf ben ik nu 19 en wil ook in 2010 gaan.
Groetjes!

Hoii,

Ik ben ook van plan om volgend jaar te gaan reizen door Zuid-Amerika… ecuador lijkt me ook erg leuk. Ik heb zelf in gedachte om rond juni te vertrekken… tot februari 2011. T zou natuurlijk leuk zijn als er nog iemand is met dezelfde interesse:). 'T lijkt me echt leuk om veel te zien maar ook om zo nu en dan gewoon te relaxen… lekkr op t strand liggen, etc.

Heb je ook plannen om rond die tijd te vertrekken… wie weet kunnen we (een stuk) samen reizen.

groetjes

bedankt voor alle reacties :slight_smile: ik ben van plan om iets van 2/3 maandjes te gaan denk ik (heb namelijk een paardje in Nederland die ik wel achter moet laten dan…). Heb nog geen dag/maand in gedachte verder, maar vind het leuk om er alvast over na te denken en met anderen gedachtes te wisselen ja!

mijn mail is [EMAIL=“me_assy@hotmail.com”]me_assy@hotmail.com vind ik iets handiger eigenlijk dan deze site! Ik hoor graag van jullie!!!

Groetjes Astrid

Ik ben hanne en ben 21 jaar en zou graag dolgraag (eind 2010) gaan rondtrekken in Zuid Amerika.
Ik ben momenteel nog opzoek naar iemand die met mij dit avontuur tegemoet wil gaan.
Ik ben op dit moment ook nog aan het studeren maar na dit jaar moet ik kiezen: nog verder studeren of gaan werken. Momenteel ligt de keuze nog niet voor de hand. Ik zou dolgraag nog gaan studeren maar dan zou ik elk vrij moment benutten om te gaan werken en geld te verdienen en anders ga ik gewoon interim werk doen zodat ik op korte tijd geld kan verdienen. Als ik ga werken kan ik eigenlijk kiezen wanneer ik vertrek maar als ik nog ga studeren kan ik pas in juli vertrekken. Zelf zou ik liever langer als 3 maanden gaan, omdat ik weet dat die zo voorbij zullen gaan. Ik heb namelijk toen ik 17-18 jaar was 3.5 weken en een half gaan rondtrekken in Costa Rica samen met mijn zus en dit jaar heb ik voor 4 maanden in Cyprus gestudeerd. Mijn zus die is op dit moment al terug vertrokken naar Zuid Amerika en zal daar blijven
tot augustus 2010, samen met haar vriend 14 landen doorreizen.

als iemand van jullie me willen contacteren kan dat altijd via hanneke005@hotmail.com

Dit zijn zowat mijn plannen als het je wat zegt laat het me dan weten en dan zien we verder.

Hoi,

IK ga eind april (staat al vast) naar Ecuador om daar 8 weken vrijwilligerswerk te gaan doen en een cursus spaans en wou dan half/eind juni eventueel wel een paar weken reizen in Ecuador maar wil die weken dan niet in mn eentje reizen dus als er dan iemand ook in die buurt is en misschien dat ook wil gaan doen zou dat mooi zijn…

Groeten Daniel Visscher

Hoi Daniel,

Mag ik vragen hoe je precies aan dat vrijwilligerswerk bent gekomen? Via een website ergens of via kennissen/vrienden?
Zou zelf ook graag een verre reis willen maken en dan vrijwilligerswerk met dieren willen doen.

Ik hoor graag van je.

IK doe het via activityinternational.nl daar kun je van alles doen in heel veel landen, je betaalt er wel voor maar het is verder wel goed geregeld allemaal en als je net als mij voor de eerste keer gaat is dat best wel handig…

Groeten

Daniel

Als je nog meer wil weten vraag je het maar