Reisgenoot (m/v) gezocht voor Midden of Zuid Amderika in zomer 2007!

Hoi!

Omdat ik nog steeds regelmatig reacties op mijn oproep krijg en het me niet lukt de post te sluiten:

ik heb intussen een reisgenoot gevonden en ben dus niet meer op zoek naar een nieuwe reisgenoot.

Groeten,

Suzanne

hooi, Jah dat zou ik ook wel heel graag in de zomer willen doen. je mag me anders wel toevoegen op msn: [EMAIL=“marinkekalter@hotmail.com”]marinkekalter@hotmail.com groetjes marinke

rond 4 april ga ik naar fortaleza in brazil. Niet georganiseerd vernlijf. Zin om me te vergezellen?

Hoi Willy,

ik heb in april al vakantie gepland. het gaat me echt om de zomer. veel succes met het zoeken en veel plezier op vakantie!

Groetjes, Suzanne

Ik ben zelf anderhalf jaar geleden naar Ecuador geweest om spaans te leren (niet veel meer van blijven hangen…), vrijwilligerswerk te doen (Galapagoseilanden) en te reizen. Ben toen doorgegaan naar Costa Rica en Nicaragua. Ik heb toen veel meiden leren kennen die ik nog steeds spreek en af en toe zie. Eén daarvan is een hele goede vriendin geworden. Helaas is het reizen zo in haar bloed gaan zitten dat ze nu al een half jaar in Buenos Aires zit. Ik wil haar dus graag opzoeken, maar ze kan geen vrij krijgen om te reizen. Wel kan ze in bijvoorbeeld een weekend de beste plekjes van de stad laten zien. Maar ik pin me niet vast aan Argentinie hoor. Wil ook nog graag naar Chili, Bolivia, Venezuele of evt. richting het Mexico. Ik zie wel hoe de plannen lopen. Ik moet nog vrij regelen, maar hoop in juni min 3 weken te kunnen gaan. Hierna wordt het ook een stuk kouder. Ik heb al op wat meer oproepjes gereageerd hier. Lijkt me leuk om van te voren vast wat reisgenoten te ontmoeten hier.
Groetjes Sandra

hoi Suzan, mij lijkt 3 weken Zuid-Amerika ook wel wat en ik hou ook van op eigen houtje iets doen en kijken waar je uitkomt. ben alleen vreselijk oud 43 en man maar niet uit op iets. dus als dat geen bezwaar is hoor ik het wel. Ton

Dag susanne, ik zit in hetzelfde schuitje als jou ( vrienden die allemaal verkering hebben en die soort dingen). Ik wist eigenlijk niet goed wat ik moest doen want wou wel op vakantie. Een kameraad rade mij deze forum aan en is dit mischien wel leuk om te doen. Aan vakantieland dacht ik aan Cuba daar hebben ze de goede muziek en kun je ook relaxed rondtrekken en de toerist uithangen. Als je dit iets lijkt of je wilt meer weten, stuur dan maar een mailtje naar [EMAIL=“RRBREKEL@HOTMAIL.COM”]RRBREKEL@HOTMAIL.COM. groeten Roel.

Hola Suzanne,

Ben zelf ook bezig met het plannen van een reis (op zeer korte termijn, de prijstickets vliegen omhoog). Vorig jaar heb ik twee maanden in Mexico rondgereisd, nu lijkt de rest van Midden Amerika me wel een optie, incl. Caribische eilandjes hoppen. Spreek zelf ook goed spaans, dat is altijd fijn als je met z’n tweeen (of meer) reist, anders is de één zo afhankelijk van de ander en nu kun je lekker samen socializen!

Heb je interesse, mail me dan op [EMAIL=“mveling@hotmail.com”]mveling@hotmail.com

Gr. Manuela.

heey!

Ik ben Digna 19 jaar oud en zit op het moment in Ecuador. Ik heb een ticket naar Mexico geboekt voor 13 mei. Ik ga alleen maar ga dus zowieso. Ik ben een makkelijk iemand die van avontuur houdt, als ik een goal heb wil ik het ook naleven vandaar dat ik mijn ticket al heb geboekt. Ik begin in Mexico-city en wil naar het zuiden reizen. Het is natuurlijk leuker om samen te reizen. laat het me maar weten;) ik ben avontuurlijk en makkelijk.

xx Digna

e-mail: diggie_akkermans@hotmail.com

Ha reislustige meiden/heren,

Ik heb zojuist geboekt, en vlieg 15 juni naar San Jose, Costa Rica. Vanuit Costa Rica wil ik naar boven reizen, richting Nicaragua, Honduras, El Salvador, Guatemala. 1 Aug vlieg ik weer door vanuit Guatemala City. Wie is er rond die tijd in de buurt en heeft zin zich bij me aan te sluiten?! Lijkt me supergezellig iets samen te doen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!:smile:

Ik hoor het wel,

Groeten,
Manuela.
([EMAIL=“mveling@hotmail.com”]mveling@hotmail.com)

Hoi Suzanne,

Leuk dat je naar Zuid-Amerika wilt gaan. Jouw berichtje spreekt mij dan ook erg aan. Ook ik wil deze zomer een dergelijke reis maken naar liefst Zuid-Amerika. De combinatie van cultuur snuiven, jungle trekken, zon, zee en een cocktail op een hagelwit bounty-strand spreken mij ook erg aan. Alleen ontbreekt het mij net als bij jou ook aan een maatje om dit te ondernemen. Ik ben een reislustig type, zo ben ik 2 jaar geleden naar Australie geweest en het jaar ervoor een stedentrip gemaakt door USA en Hawaii.
Nu staat zuid-amerika als eerst bovenaan mijn lijstje. Zelf ben ik ook niet heel erg van het georganiseerde en onderneem het liefst op eigen houtje de reis. Omdat ik ook een verantwoordelijke baan heb kan ik ook ongeveer 3 weken vrij krijgen. (Probleem op deze site is dat veel mensen in het kader van vrijwilligerswerk voor een langere periode naar het buitenland gaan) Dus dat sluit ook goed aan bij de periode die jij op vakantie wenst te gaan.
Om een korte introductie te geven van mijzelf…Ik ben Ferdi, 26 jaar oud en woon in hartje rotterdam, bijna afgestudeerd aan de HBO en werkzaam bij een Bank in de beleggingen. Ben verder een sportief en ondernemend type. Veel buitenactiviteiten zoals mountainbiken en golfen. Als je het niet bezwarend vindt om met een jongen op vakantie te gaan hou ik me graag aanbevolen. Het is wel goed natuurlijk om elkaar beter te leren kennen dat je niet geheel met een volslagen vreemde op vakantie gaat. Ik geef je gewoon mijn emailadres en hoop graag van je te horen,
[EMAIL=“ferdivgurp@hotmail.com”]ferdivgurp@hotmail.com

groetjes
Ferdi

Hoi Suzanne,

ik vroeg me af of je mijn berichtje nog hebt gehad/gelezen?

groetjes
Ferdi

Hoi Ferdi,

ik was even een paar dagen op vakantie (skieen). ik heb je berichtje gelezen en zal je zsm een mailtje sturen.

Groetjes, Suzanne

Hoi!

Omdat ik nog steeds regelmatig reacties op mijn oproep krijg en het me niet lukt de post te sluiten:

ik heb intussen een reisgenoot gevonden en ben dus niet meer op zoek naar een nieuwe reisgenoot.

Groeten,

Suzanne