Ik zoek een reisgenoot om Costa Rica, of buurlanden, mee te ontdekken!!
Ik ben een meid van 23 half werkend/half student!
Ik hou van het nodige avontuur! Ik kan maar max 16dagen gaan en wil dus zoveel mogelijk doen! Locals en natuurparken bezoeken maar ook leren surfen en duiken enz… Ik reis niet low low budget maar ook niet in luxe!!!
Interesse??? Mail me op [EMAIL=“katrien_stalmans@hotmail.com”]katrien_stalmans@hotmail.com
Hallo Katrien!
Ik wil graag in juni 2008 ongeveer 15 dagen naar Costa Rica!
Ik dacht aan fox travel. op foxvakanties.nl kun je dat vinden.
het is een aanbieding. Ik hoor het wel! ik zal je ook emailen!
ik wil in juli/ aug. ongeveer 4 weken naar costa rica, de eerste 2 a 3 weken wil ik vrijwilligers werk doen, maar daarna wil ik nog wat rondreizen, en ik zoek daarvoor nog reisgenoot(en)
Ik hou ook van het nodige avontuur! . ik heb al vaker gesurft en wil dit graag ook in costa rica doen laat nog wat van je horen!
Hoi meiden,
ik ben een studente van net 23 en vertrek zelf 7/8 juni of de week erna naar Costa Rica voor ongeveer 11 weken. Ik ga daar eerst 2 weken Spaans leren (en naar park Tortuguero), daarna ongeveer 3 weken naar Panama (2 weken Spaans, surfen en feesten en daarna paar dagen schildpaddenproject en panama-city), dan 3 weken Nicaragua (Spaans en vrijwlligerswerk), en dan nog een week of 3 rondtrekken door Costa Rica, dat zullen de laatste 3 weken van augustus worden. Die laatste weken wil ik naar alle leuke hostels die ze daar hebben, om lekker te relaxen, surfen, uit te gaan en nieuwe mensen te leren kennen en wat excursies natuurlijk!
Misschien zijn er mensen die ook gedeeltelijk hetzelfde gaan/willen doen? Ik hoor het graag.
Wil je meer weten over mij en mijn reisplannen, je mag me altijd mailen…zie ook mijn andere post (Costa Rica, Nicaragua, Panama)…
Liefs, marieke straathofmarieke@hotmail.com