Reisgenootje Costa Rica gezocht!

Heey!

Ik ben 21 jaar oud en gek op reizen… Ik heb eind februari een aantal maandjes vrij en wil heel graag naar Costa Rica gaanvoor 2 maandjes…
Natuurlijk is maart/april niet de meest logische tijd om vrij te hebben, maar dat kwam zo uit…
Ik zoek mensen die het leuk zouden vinden om richting Costa Rica op te gaan…
Ik wil graag met m’n backpack het land door… Het schijnt het meest mooie land te zijn wat je je kunt voorstellen… De bedoeling is eigenlijk dat we die mooie dorpjes gaan verkennen en de jungle in… Er is ongelooflijk veel te doen daar… Van jungle tochten, zwemmen met dolfijnen, duiken/snorkelen, paardrijden door het regenwoud, per kano de rivieren af, raften, snachts naar de famous zeeschildpadden kijken die aan land komen hun eieren te leggen… Verder zijn er dingen te doen als jeepsafaris, op een 10 km aangelegde ‘weg’ hoog in de bomen de dieren van dichtbij te bekijken en eilandhoppen… En dan is dit nog maar een kein gedeelte van wat er te doen is…

Natuurlijk ga je niet zomaar met iemand mee de hort op als je diegene niet kent… Het lijkt mij dan ook leuk om elkaar eerst goed te leren kennen…Via mail en dan persoonlijk… Gewoon wat afspreken ergens, kijken of het klikt…

Zelf lijkt het me helemaal geweldig om daar heen te gaan… Misschien dat er meiden zijn die misschien maar een gedeelte mee willen om zo een begin van je reis te organiseren?

Ik zelf hou echt enorm van reizen en nieuwe mensen te leren kennen! Thuis studeer ik nog… Maar als ik de kans krijg om naar het buitenland te gaan pak ik die altijd met beide handen aan… Ik hou ontzettend van gezelligheid en nieuwe dingen doen…

Nou als er mensen zijn die vrij zijn in die tijd en het je leuk lijkt hoop ik wat van je te horen!

hoi,
heb je al iemand gevonden? laat het ff weten, anders wil ik graag mee! ik ben deze week nog in nederland, misschien kunnen we wat afspreken? stuur maar een meeltje, dan vertel ik wat meer over mezelf :stuck_out_tongue: groetjes en ik hoop dat ik wat van je hoor!