ik ben op zoek naar een reisgenootje voor in juli of augustus om 3 of 3,5 weken naar Costa Rica te gaan. Ik wil heel graag Costa Rica rondreizen en genieten van de mooie natuur daar. In eerste instantie heb ik gekeken om mee te gaan met een groepsreis, maar eigenlijk hou ik ervan om zelf routes uit te zoeken, het avontuur aan te gaan en overnachtingsmogelijkheden te zoeken. Met groepsreizen zit je vaak vast aan bepaalde programma’s/verplichtingen en ik vind het juist fijn om mijn eigen weg te kunnen gaan.
Heb jij ook dit plan en nog niemand om mee te reizen, laat het me weten. Wie weet kunnen we samen gaan…?
Costa Rica spreekt mij ook erg aan. Ik heb al even gekeken naar single reizen, maar ik zou het toch leuker vinden samen te gaan. Wat zijn jullie ideeën? En wat is jullie leeftijd?
Ik heb nog niet nagedacht over wat voor reis in Costa Rica. Cuba wou ik steden, strand bezoeken en salsa dansen ;). Ik houd van alles bezoeken/ bekijken, maar ook van het genieten van een drankje en het ontmoeten van medereisgenoten. Ik ben dertig jaar en jullie? Stel dat we naar Costa Rica zouden gaan, weet ik nog wel iemand die daar woont. Ik kan checken of we daar kunnen verblijven en evt. zijn pickup kunnen lenen.
Beide landen lijken mij erg leuk. Ik heb wel begrepen dat in juli/augustus het regenseizoen is in Costa Rica? Het bezoeken van steden, strand, uitgaan en salsa vind ik ook erg leuk Hoelang zou jij op reis willen willen en ben jij al eerder wezen backpacken? Heb jij al contact kunnen leggen met andere mensen hier?
Ik ben 30 jaar en woonachtig in Zwolle Waar kom jij vandaan?
Ik wilde graag naar Cuba, omdat daar het rigime verandert. De grenzen zijn open gesteld, wat betekent dat de oude auto’s langzaam zullen verdwijnen. Ik zou wel graag drie weken op vakantie willen gaan, maar langer of iets korter kan ook. Ik heb al een aantal verre reizen gedaan, zoals Mexico en Vietnam. Beiden met een vriendin. In Vietnam was het ook regenseizoen. We hadden erg goed weer. Ooit ben ik eens in de zomervakantie in Thailand geweest en toen was het ook regenseizoen. Bij deze landen betekende dit dat het even heel hard kan regenen en het daarna weer over is.
Contact leggen met andere mensen hier is erg lastig. Mensen in mijn omgeving haken af vanwege financiele overwegingen. Ik weet uit ervaring dat een reis niet heel erg veel geld kost daar, alleen het ticket is duur. Ik ben wel van plan om echt te gaan. Des noods in mijn eentje. Ik vind het zo fantastisch om zo’n land te bezoeken! Ik kijk er echt al naar uit!
Zelf kom ik uit Zeeuws-Vlaanderen en ben ook 30 jaar!
Hier heb je mijn facebook Redirecting... Dat is misschien iets makkelijker communiceren?
Groetjes Ellen
Updated - - -
P.s. Mocht dat Costa Rica worden vind ik het ook prima! Ook een prachtig land!
ik ben een groep gestart voor mensen die door Midden- en Zuid-Amerika willen reizen, Redirecting...
Er staan ook video’s van andere mensen uit de groep over Cuba en Costa Rica op.
Beide bestemming lijken mij fantastisch. Vroeg mij af zijn jullie al weg of gaan jullie nog?
Ik ben last minute nog op zoek naar mijn vakantie invulling en dit klinkt erg leuk.
Ik kan vanaf deze week en moet 9 of 10 aug weer terug zijn.
Ik hoor graag!
Cheers, Sacha