Reisgenote 3 weken Costa Rica juli/augustus 2011!

Ola! :zon02:

Komende zomer (juli/augustus) zou ik graag een rondreis willen maken door Costa Rica. Dit land lijkt me fantastisch vanwege de verschillende dingen die je er kan zien en doen: natuur, strand, sportief, cultuur, lekker eten, shoppen, noem maar op! Ik heb een aantal leuke reizen gezien op de site van Fox vakanties, maar ben eerst nog op zoek naar een gezellige reisgenote die met mij mee wil. Zou je het ook heerlijk vinden om in de zomer zo’n 2,5 tot 3 weken in Costa Rica te gaan rondreizen en ben je ongeveer van mijn leeftijd (29)? Laat dan een berichtje achter en wie weet kunnen we komende zomer samen op pad!

Groetjes, Anneke

Hey Anneke,

Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje voor as zomer… en ook bij mij staat Costa Rica hoog op mijn verlanglijstje om alle redenen die je hieronder benoemt!

Ik zal me even voorstellen: Linda, 25 jaar jong en zeer reislustig. Heb al een hoop gezien van de wereld op Midden- en Zuid Amerika na.

Ik vroeg me af of je wilt gaan backpacken of georganiseerd wilt rondreizen? Mijn vakantie begint 22 juli en ben in ieder geval drie weken vrij. Ben benieuwd naar je plannen en zie een berichtje tegemoet.
Om een beetje een beeld van mij (op reis) te krijgen; vorig jaar ben ik met een vriendin op een wereldreisje geweest, zie ingerenlinda.aroundtheglobe.nl

Groetjes Linda

1 like

Hoi Anneke,

Ik heb ook gekeken naar costa rica bij Fox reizen. Ziet er erg leuk uit.
Ik ben zelf 29 jaar en ben nog op zoek naar een leuke zomervakantie.

Ik hoor wel of er nog meer mensen zijn!

Groeten,
Stefan

1 van bovenstaande reacties die ook in September willen/kunnen? ik ben 29 en ook op zoek naar reisgenootje!

Hallo!

Over drie weken vertrek ik samen met Linda (zie een van de reacties hierboven) naar Costa Rica! Wij reizen dus samen en hebben inmiddels onze vakantie geboekt.

Veel succes met het vinden van een reisgeno(o)t(e) & alvast heel veel plezier in Costa Rica!! :smiley:

Groetjes, Anneke

Leuk dat je iemand hebt gevonden! Zo vaak gebeurt het volgens mij niet dat het echt concreet wordt.

Gaan jullie zelf rond trekken of georganiseerd?

Veel plezier in ieder geval! Het is een prachtig land!!

wil jij ook weg? want ik ben op zoek!!!

Jah, erg leuk om via Wereldwijzer aan een reisgenootje te komen! Dit is voor mij overigens de derde keer dat ik iemand via deze site heb gevonden, het kan dus echt wel!! Ik heb er alleen maar leuke contacten en heeeeel fijne vakanties aan over gehouden. Hopelijk lukt jullie dat ook!!

Linda & ik gaan drie weken rondtrekken met een 4WD. De eerste overnachtingen hebben we vast gelegd en een deel van de reis hebben we uitgestippeld. De rest zien we wel als we in Costa Rica zijn. Maxima, kennelijk ben jij er al geweest. Heb je nog tips??! :smiley:

Jullie nog veel succes & als alles lukt een hele fijne vakantie!

Groetjes, Anneke