Reismaatje gezocht Costa Rica juli-augustus :)

Hallo allemaal,

Ik ben een vlotte, spontane meid van 31 jaar uit Zwolle die op zoek is naar een reisgenootje om samen gezellig 3 weken mee te backpacken in Costa Rica in de maanden juli/ augustus (ergens tussen 5 juli en 15 augustus) Ik zou heel graag naar de volgende plaatsen willen gaan om veel van de natuur te zien: San José, Monteverde, Fortuna, Rincon de la Vieja, Tortuga Island en wellicht nog andere leuke plaatsen. Ik ben mij nog aan het oriënteren. Spreekt jou dit ook aan twijfel dan niet en plaats hier een leuk berichtje :slight_smile:

Groetjes en hopelijk tot snel!

Marjolein

Hoi Marjolein,

Ik wil ook graag 3 weken naar Costa Rica.
Ik ben mezelf ook nog aan het orienteren, ik wilde zelf eigenlijk iets later gaan, maar ik zie dat jij aan de schoolvakantie gebonden zit.

Ik ben zelf vrij actief en houd van avontuur. Vind jij het ook leuk om bijvoorbeeld te raften of te gaan mountainbiken ?

Groetjes Alex

Hey!

Ik wil ook graag reizen naar Costa Rica maar dan begin augustus. Hebben jullie al dingen gepland? Ik zal zelf graag ongeveer 2,5 willen gaan.

Groetjes

Hoi Marlojein! Ik ben Milou, 28, ook gebonden aan de vakantie (werk je ook in t onderwijs?)
Ik heb wel interesse om weg te gaan. Heb je al iemand gevonden en wil je echt naar Costa Rica? Lijkt me heel leuk hoor! Eventueel een ander land sta ik ook voor open.
Voeg me anders even toe op Facebook. Milou Sofie de Jong ben ik, uit Den Haag.
Groetjes Milou