Hoi Hoi,
In oktober ga ik voor ruim 3 weken naar Costa Rica. Helaas gaat mijn reisgenootje niet meer mee…
Omdat ik toch wel heel erg graag heen wil gaan ben ik op zoek naar een reisgenootje.
ben jij net als ik eind 20, sportief, niet bang om erop uit te trekken en heb je zin om met mijn costa roca te verkennen? Laat dan even wat van je horen!
Ik ben me nog helemaal aan het oriënteren voor een mooie vakantie maar wil toch graag naar Costa Rica of zuid Afrika. Vorig jaar ben ik naar Thailand en Cambodja geweest en ook via deze site een reisgenootje tegen gekomen. Maar wat zijn precies je plannen? Ticket heb je al wel? Ben benieuwd En oja, 27 jaar en sportief dus dat zit wel goed
Hoi Joelle,
Al enig idee waar ja allemaal heen wilt, welke landen? Ik heb net iets meer dan 3 weken en heb mijn retour San Jose al. Alles er tussen in moet ik nog bekijken;) Heb een boek over Costa Rica gelezen en vind te veel leuk wil in iedergeval Raften en de bush bush in. Daarnaast lijkt mee een paar dagen aan de kust me ook erg gaaf.
Je kan me ook mailen, is misschien wel handig.
leuk om de plannen van jullie te lezen!
Ik ben nl. zelf ook van plan om eind van dit jaar een paar weken naar Midden- of Zuid Amerika te gaan. Peru/Costa Rica/ Bolivia llijken me erg gaaf.
Zijn er al meer concrete plannen en is er sowieso al iets geboekt?
Ik zou nl. ook wel graag een leuk reisgenootje willen ontmoeten om (een gedeelte) mee te reizen.
Groetjes Edwin
PS: ben 32, sportief en ondernemend
begin vorig jaar 6 weken naar Oceanie/Azie geweest