Costa Rica 17 december tm 9 januari

Ik ga 17 december tm 9 januari naar Costa Rica. Vind het prima om in mijn eentje te reizen maar misschien leuker met een reisgenoot.

k Ben 36, werk in de geestelijke gezondheidszorg, woon in Amsterdam en heb veel zin om Costa Rica te verkennen!

Hoi,

Las je oproep. In ca dezelfde periode wil ik ook graag naar een warm land met natuur en liefst cultuur. Voor mij is een goede klik wel belangrijk.
Ben 49 jaar en werk als manager in de GGZ. Ben actief en ondernemend tijdens vakanties (daarbuiten ook trouwens) en houd van relaxte wijze van leven ook op vakanties. Dit even als eerste informatie.
Wanneer je meer wil weten of uitwisselen dan is mijn mailadres het meest handig. [EMAIL=“f.heyden2@chello.nl”]f.heyden2@chello.nl

Groet, Frans

Hoi, weet niet of mijn bericht nu is verstuurd. In principe heb ik interesse. Handig om via mijn mailadres evt verder uit te wisselen. [EMAIL=“f.heyden2@chello.nl”]f.heyden2@chello.nl

Groet, Frans

Hola,

Ik loop nu stage in Costa Rica en wil ook graag wat van het land zien, dat doe ik natuurlijk liever met een reisgenoot dus als je nog iemand zoekt…
Ik spreek Spaans en ken alle hotspots!

Groetjes,
Ruud

Hoi Ruud,

Helaas had ik de data van mijn vakantieperiode alweer aangepast op het moment dat ik jouw reactie kreeg.
En inmiddels ook met een andere invulling.
Erg jammer, want het had me erg leuk geleken.

Sukses daar en hartelijke groet,

Adios Frans

Hoi iedereen!!
ik ga van 9 dec. t/m 30 dec naar san jose, in costa rica…
nog tips waar ik naartoe MOET gaan?? of zin om mee te gaan?
van 9 tot 15 dec. ben ik vrij in bewegen, daarna is er nog een 2weekse wielerwedstrijd waar ik bij moet zijn.
ik hoor t graag…
ik ben een man van 27jaar, 1.87, hobby’s; sporten
hoor t snel!!
groetjes erik

Hola Erik,

Als je inderdaad zo sportief bent als je zegt dan lijkt het me leuk om 3 daagjes met jou op pad te gaan (langer kan ik helaas niet) en dan naar de nog actieve vulkaan Arenal alwaar we een hike kunnen maken naar de lava van 1992, een helicoptervlucht over de vulkaan van 20 minuten (ongeveer 55 euro) en wakeboarden op het naastgelegen Arenal meer. Ook kunnen we dit combineren met een canopy tour in Monteverde.

Mocht je zin hebben hierin dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Ruud (Hotel Dos Palmas, www.dospalmascr.com)

hmm… klinkt intressant.
kun je een ruwe schatting maken hoeveel je ongeveer kwijt bent voor die 3 dagen?
eten…
transport…
slapen…
dat soort dingentjes, wil het niet super veel laten kosten eigenlijk…, maar zo’n tocht lijkt me zeker wel tof ja…
hoor t wel van je.
Erik

Hangt er van af hoe je wilt reizen en waar je wil slapen.
Wil je met de bus, taxi of een auto huren?
Wil je in een hotel, hostel of hotsprings resort?
Wil je al deze activiteiten of sommige?
Je kan eten laten bezorgen, zelf uit eten gaan of in het hotel eten dus zeg het maar…

Groetjes,
Ruud

gewoon lekker low budget… hoeft van mij niet allemaal zo luxe.
wat raad jij aan? als het gaat over low budget? en wil jij dat ook ?
groetjes Erik