Juli/aug 3/4 wkn Cuba/Costa Rica/...?

hi,

ook ik ben nog op zoek naar een reisgeno(o)t(e). het plan in het kort;
eind juli/ begin aug. 3/4 wkn rondreizen door cuba of costa rica… maar iets anders in zuid/ midden amerika kan ook…

Ik woon momenteel op Aruba dus ben niet op zoek naar een strand vakantie. Liefst een reisgeno(o)t(e) rond mijn leeftijd (33 jr)

begrijp dat het kennismaken vooraf wat lastig wordt, maar dmv mail en skype kunnen we vast wel tot een gezamenlijk plan komen…

Hi Roselinde,

Heb jij al iemand gevonden? Ik heb zelf net 5 minuten een oproep hier geplaatst voor Cuba en… tja verzin het maar… Berlize? Guatamala? Equador? Mocht je nog geen reisgenoot/genote gevonden hebben laat het maar weten of je al concrete plannen hebt.

Groeten,

Sidney

Hoi Roselinde,

Ik heb vanaf 16 juli ongeveer 4 wkn de tijd voor een leuke, avontuurlijke vakantie.
Bekijk mijn oproep op 31-5 even onder sschieck. Dan zie je wat ik zoek:)

Leuk Aruba! Heb ook ooit 4 mnd op Curacao gezeten, heerlijk!

groetjes Susanne

Hey Rosalinde,
ik ga 5 weken naar Ecuador van 21/07 tot eind Augustus. Zin om eventueel iets samen te doen?
groetjes
nadia

plan is nu 10 juli vertrek richting panama, na 2/3 dgn door naar costa rica en dan rond 10 aug weer terug…

ben wel benieuwd naar je verhaal als je eenmaal in nicaragua geweest bent… misschien goed tip voor mij voor de volgende keer :wink:

je kan het mailen naar: roselinde.poels@gmail.com als je wilt…
Thanks

en veel plezier!

Hoi Roselinde,

Lijkt mij wel leuk, om die 3 tot 4 weken samen een reis te maken.
Cuba staat nog op mijn lijstje om te bezoeken. Dus wordt vast helemaal geweldig.

Misschien maar even via hyves of skype contact zoeken dan maar.
Als je interesse hebt stuur dan even een pesonal message.

Groeten,

Frans

Hoi Roselinde,

Ben je inmiddels al verder met je plannen en heb je al reisgenoten gevonden?
Ik ben Saskia, 36 jaar en werk ook in het basisonderwijs.
Ik heb gereisd door Europa, Zuid-Amerika en Thailand.
Deze zomer wil ik graag weer naar Latijns-Amerika, liefs naar Suriname, maar Costa Rica staat ook nog op mijn ‘lijstje’.

Groetjes van Saskia