Hoi reizigers,
In december/januari wil ik graag een reis gaan maken naar Cuba en Costa Rica. Eventueel andere landen in Midden Amerika lijken me ook leuk. Ik ben een vrouw van 28jr. en heb ervaring met backpacken. Zijn er gezellige mensen die zin hebben om samen te reizen?
Groeten Meral
Hoi Meral,
Het lijkt mij ook erg leuk om naar Cuba te gaan in die periode (kerst/oud&nieuw)! Ik ben zelf 26 jaar en heb net als jij ook ervaring met backpacken (o.a. in Mexico, USA en Europa). Op Cuba zou ik graag rond willen reizen, het land en de cultuur leren kennen, overnachten in de ‘casas particulares’ en natuurlijk lekker eten en genieten van de muziek, zee en salsa. Ik spreek een woordje Spaans, dus dat is alvast handig! Lijkt me leuk om kennis te maken!
Groetjes, Vicky
Hoi Vicky, het lijkt mij ook leuk om kennis te maken en te kijken of we samen kunnen reizen. Ik wil ook graag rondreizen en houd van cultuur, strand, actief, eigenlijk vanalles wat. Ik zal je even mijn mailadres sturen op je inbox. Heb jij al een vertrekdatum gepland?
Groeten Meral
Hi girls,
Ik vertrek 12 december voor een maand naar Cuba. Ik ga ook rondreizen en houd ook van een mix van activiteiten.
Ben benieuwd wanneer jullie vertrekken en of we misschien wel kunnen ‘meeten’ in Cuba.
Groetjes,
Marloes
Hoi girls!
Ik kan in april! nog ideaal … qua weer, regenseizoen! Dus laat maar horen!
Hallo!
Ik wil ook graag rond april naar Cuba en omstreken! Ook om het dansen daar te leren!
Zoemaat,
Laat je me even weten hoe oud je bent, of je ervaring hebt hoe of wat?
Ik wil best gaan en moeten dan wel dringend boeken maar ben in twijfel, mijn reisgenoot kan niet meer mee.
grtz,
tine
Hallo meiden,
Ik zie dat jullie graag naar Midden-Amerika op reis willen…
Ik ben van plan om okt 2013 daarheen te vertrekken voor een periode van ongeveer 6 maanden.
Ik wil starten in Mexico, misschien Cuba (ligt aan het weer, ivm orkaanseizoen), via guatamala, Belize, Niqaragua, Costa Rica, Panama (rond kerst/oud en nieuw), Colombia, doorvliegen naar Suriname (begin/half feb) en mijn reis afsluiten in Salvador de Bahia in Brazilië met Carnaval.
Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje voor de hele reis of voor een gedeelte ervan. Lijkt het jou leuk om een stukje met mij mee te reizen, laat dan iets van je horen. Mijn mail: karindgroot@gmail.com
Iets meer over mezelf; ben Karin, 28 jaar. Al heel wat backpack ervaring, alleen en samen met meiden en jongens die ik op deze site heb leren kennen. Ik heb zelf weinig vrienden die dit soort reizen maken en dus heb ik altijd mijn reisgenoten op internet leren kennen, wat mij heel goed is bevallen.
Lijkt jou het leuk om (een stukje) met mij mee te gaan? Dan lijkt het me leuk om binnenkort eens kennis te maken.
Groetjes Karin
Hoi karin, lijkt me echt leuk om samen met jou te reizen! maar helaas heb ik enkel april voor een lange reis, verder niks! het jaar daarop kan ik dus ook nog niet plannen! maar misschien in de toekomst kunnen we samen een trip plannen … anno 2014 dan al?! grtz,tine