reisgenootje gezocht midden Amerika eind 2010 begin 2011

Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Loesje 24 jaar. Ik woon in Eindhoven, afgestudeerd sociaal pedagogisch werker.
Reizen is altijd al een grote droom van mij geweest.
Op dit moment ben ik in Curacao bij mij vriend die hier tijdelijk werkt.
Leuk eiland! :zon02:
maar ik zou graag veel meer van midden Amerika willen zien.
En nu ik toch hier ben wil ik graag verder reizen, ik heb speciaal mijn baan opgezegd om te gaan reizen dus ik heb alle tijd.
De landen waar ik graag naar toe zou willen zijn o.a. Cuba, Jamaica, Costa Rica en Guatemala.
Ik heb nog niet veel ervaring met reizen naar verre landen, en ik weet dat het niet veilig is alleen in de soort landen te reizen. Dus ik ben op zoek naar een (vrouwelijk) reismaatje met ongeveer de zelfde plannen.

Groetjes Loesje.

Hoi Loesje!

Ik ben Marjolein (25 jaar) en heb ook mijn baan (spw-er) opgezegd om te reizen. Nu al 6 maanden onderweg en momenteel ben ik in Costa Rica :slight_smile:
7 nov. vlieg ik voor een maand naar Cuba en omdat ik heb begrepen dat daar geen hostels zijn ben ik ook een beetje aan het kijken of eventueel meer mensen rond die tijd daar zijn om dingen mee te delen.
Dus als je ook toevallig rond die tijd op Cuba bent… Laat maar weten en dan kunnen we misschien daar meeten.

Pura Vida!
groetjes, Marjolein

Hoi Marjolein,

Ik begrijp dat je al een tijdje onderweg bent! Super!
Maar ik ben wel echt op zoek naar iemand die “samen” door Cuba wil reizen. Ik heb namelijk nog geen ervaring met dit soort reizen.
Ik ben nu nog in Curacao maar heb de vrijheid om te gaan en staan waar en wanneer ik wil, heb alleen niet genoeg lef en ervaring om alleen te reizen.

Groetjes Loesje

Hoi Loesje!

Dat begrijp ik. Ik ben eraan gewend geraakt alleen te reizen hoewel ik tijdens het reizen ook wel eens stukjes samen heb gedaan met mensen die ik onderweg leerde kennen.