Gezellig iemand gezocht voor rondreis Cuba, Midden Amerika, Zuid Amerika

Hallo allemaal!

Mijn naam is Jorien, 26 jaar en (hopelijk) in september afgestuurd aan de universiteit! Omdat ik nu nog geen vaste lasten heb, wil ik het er eerst even van nemen, voordat het “echte” leven begint :slight_smile:
Al een lange tijd zit het eiland Cuba in mijn hoofd, het lijkt me een super mooi land om te zien! Nadat ik op internet heb rondgekeken lijkt het mij leuk om een rondreis met auto te doen. Deze is dan wel van te voren vastgesteld (zie Rondreis Cuba » Individuele Rondreizen Op Maat | Riksja Cuba) want volgens mij is Cuba nog niet zo handig om te backpacken. Daarnaast zou ik ook graag andere landen willen zien, misschien Brazilië, Costa Rica, Suriname oid. Ik sta open voor andere ideeën!!

Ik zou het liefste al eind oktober gaan en dan in december/januari weer terug.

Wat zou ik het liefste doen tijdens de reis? Natuurlijk de landen, natuur, cultuur en gewoontes zien. Maar verder ook relaxen, gezellig een drankje doen, met reuzenmanta’s en schildpadden zwemmen, ouwehoeren, feesten, tango dansen op de straten van Havana, goede gesprekken voeren, zonnen, gek doen, met veel mensen praten, walvissen zien, een cubaanse sigaar roken (maar ik rook niet eens!) en er gewoon één groot feest van!

Ik hoor het graag van je, als je graag net zo’n reis wilt plannen de aankomende tijd. Misschien kunnen we de hele reis samen doen, of een deel. Misschien kunnen we zelfs met meerdere mensen wat plannen! Ik sta overal voor open!

Heb er nu al zin in!

Hallo Jorien,

Ik las net jouw bericht en ik zag dat het al redelijk tijd geleden geplaatst is daarom ben ik benieuwd of je nog steeds plannen hebt voor eind oktober/november en zoek je daar nog een reisgenootje voor?
Ik wil namelijk dolgraag richting Cuba. Al langere tijd ben ik aan het dobben om op reis te gaan en nu is het best laat maar wie niet waagt die gaat niet op vakantie.

Groetjes Yvonne

Hoi Yvonne,

Wat leuk dat je reageert!

Mijn plannen zijn ondertussen al wel wat gewijzigd. Wat ik ondertussen weet is dat ik 3 november richting mexico vlieg. Dan zal ik in de maanden november en december door midden amerika reizen. De maand januari staat nog open, het liefste wil ik dan nog steeds naar Cuba. Ik weet niet of januari voor jou uitkomt? Heb je verder ook nog naar die site gekeken?

Ik hoor graag van je!

Groetjes Jorien

Hoi jorien,
Ik ben evi 26 en vraag me af of je nog op zoek bent naar gezelschap de eerste 2 weken van je reis ?

X

Hallo Jorien,
Ik las net je oproepje en wil graag half januari naar Cuba…Staan jou plannen al vast?

Groeten Eva