Ik wil graag voor ongeveer 1/2 maanden gaan reizen naar cuba! Ik wil de cultuur zien en van alle mooie en leuke dingen genieten!
Ik wil dit graag samen met iemand doen! Ben hij tussen de 18 en 25? En lijkt het je wat? Laat dan iets van je horen!
Juist in casas, vooral budgetreizen maar niks missen!
Ik heb nog geen datum maar zit te denken om eind mei te vertellen en half juli terug te komen. Ben je geïnteresseerd? Kun je iets over jezelf vertellen?
Nou mijn plannen zijn ongeveer rond november, dus dat gaat niet lukken. En dan ook inderdaad vooral budgetreizen maar niks missen!
Ik zal me trouwens even voorstellen,
ik ben Jildau Tuinhof, 17 jaar oud (in de tijd dat ik weg wil ondertussen al 18). Woon in Friesland en wil graag naar Latijns Amerika na m’n havo!
Anna1994, zou jij ook in casas willen overnachten? En wil je alleen naar Cuba of zou je verder ook nog andere landen willen zien?
Groetjes Jildau
Hee jildau, ik ben Anna van Eijk en komt uit Rotterdam. Ik ben nu ook bezig met m’n havo examen en ga volgend jaar ook naar Zuid Amerika. Ik wil 2 maanden in Cuba beginnen. Ik ben nu ook nog 17 maar dan ook 18. Ik wil ook vooral in casas willen overnachten. Ik hoor je wel
Groetjes Anna
Goh wat een toeval! Heb je ook mail msn of iets, want dan zie ik het sneller als je reageert.
Maar wil je alleen 2 mnd naar Cuba of omdat er staat, “in Cuba beginnen” ook nog andere landen zien. Heb je al iets gereld/geboekt of zijn het tot nu toe alleen nog maar ideeën?
Groetjes, Jildau
Ik ben Liesbeth, 18 jaar, maar als ik ga reizen 19, en wil in November 2012 aan mijn reis door midden en zuid Amerika beginnen. Ik wil ongeveer een half jaar door zoveel mogelijk mooie plaatsen en landen reizen. Cuba lijkt me heel leuk om ook te doen…
Jildau en Anna… hebben jullie je ideen al wat meer ontwikkeld?