Cuba

Wie wilt met mij samen reizen begin augustus naar Cuba voor drie weken? Backpacken, sightseeing, salsa, strand… :slight_smile: Logeren in een casa.

Hoi Ellen! ik vind dit meest handige website dus ik hoop dat dit bericht jou goed bereikt… ik wil ook naar Cuba! Maar ik kan pas vanaf September want mijn huidige werk loopt tot 31 augustus…is dat een optie voor jou? Dan graag contact! Liefst gewoon via facebook! Als je Siobhanmaria zoekt; er is er maar 1 in Amsterdam dat ben ik! stuur me een PM en ik kom bij je terug! groetjes!

Jaa!!! Cuba wil ik graag nog verkennen :smiley:
Alleen als dame rondreizen wordt mij afgeraden… dus ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot.
Ik volg nu een tijdje salsales, kan krijg ik altijd HET zomergevoel. Ik kan niet wachten om het land zelf te ontdekken!
Heb je zin om samen te brainstormen?
Ohja… kun je ook eind augustus/september?? (ik moet buiten het hoogseizoen vanwege mijn werk…)

Groetjes Monique (26jr uit eindhoven)

Heeft er toevallig ook iemand zin om 3weken in december/ januari te gaan?

Hoi Ellen!

In tegenstelling tot de anderen die op jouw bericht hebben gereageerd, kan ik zelf wel begin augustus op vakantie! In eerste instantie zou ik naar Zuidoost Azië willen, aangezien dat redelijk goedkoop kan, maar Cuba staat zeker nog op mijn wish list. Jouw berichtje is kort, maar klinkt als de manier waarop ik zelf ook mijn vakantie in zou delen! Zou je het leuk vinden om via prive-berichten nog wat verder te kletsen over hoe je de reis voor je ziet, wat je verwacht van een reisgenootje en wat eventueel je budget is? Dan kunnen we kijken of het klikt, en of we wellicht samen op vakantie kunnen! :slight_smile:

Groetjes,
Jessie

Ik wil ook naar cuba einde van de zomer periode maakt mij niet uit zoek ook nog een reis maatje gr ronald

Hoi! Ik ben Milou, 27 jaar en jouw oproep trekt me wel. Maar kun je iets meer vertellen over jezelf? Ik werk in het onderwijs en moet de derde week van augustus terug zijn. Groeten Milou

1 like