Reisgenoot Cuba

Hallo hallo!

Ik ben van plan sep/okt backbackend door Cuba te trekken. Nou is met z’n tweeen natuurlijk leuker dan alleen, dus wie o wie vindt het leuk om met me mee te gaan. Ik zoek graag het onbekende op en houd wel van een beetje spanning op z’n tijd! (ik ben 34)

Sep/okt is volgens de boekjes niet de meest geschikte tijd om door Cuba te reizen qua weer, is dit echt zo of valt het mee?

Bedankt alvast!
groetjes,
Ilse :dag:

Cuba lijkt me ook leuk. Kun je niet in augustus?

Groetjes laura

Hallo Laura,

Ik zou wel willen/kunnen in augustus, maar ivm werk kan ik dan maar drie weken weg ipv 4. Of half augustus tot half september zou misschien ook kunnen. Is dat wat?

Ik heb ook maar drie weken van 8 tm 28 aug. Ik kan het met mijn werk helaas niet verzetten, dat heb ik al geprobeerd.

Weet je al waar je naartoe wilt in Cuba?
En heb je al veel van de wereld gezien?

hallo ilse, momenteel zit ik in costa rica t/m dec. en in sept/ okt ben ik van plan naar cuba te gaan … dus als je nog niks gepland hebt… dan houd ik me aanbevolen. met zn 3en is ook gezelli btw.
ik hoor t wel van je/jullie
groetjes stephanie

Ha Stephanie,

Dat is zeker gezellig! Ben je al lang onderweg? Ik houd het zeker in gedachten!

groetjes,
Ilse

hallo ilse, ik ben nu 3 weken in costa rica en blijf hier tot begin dec. maar moet telkens na 3 maanden het land uit ivm visum. dus in sept/okt moet ik weer een keer naar n ander land en ik denk dat het cuba wordt, ben daar 4 jr geleden op vakantie gewees en t was ech zoooo mooiii, heb toen in 10 dgn niet heel veel kunnen zien dus dat wil ik nu over gaan doen :))
ik hoor het wel van je als je wat gaat planne, kunnen we mss samen wat planne
groetjessss

Ha, dat zou leuk zijn!
Ik laat je wel weten wanneer ik data enzo heb over wanneer ik ga…

groetjes! (en veel plezier in Costa Rica)