Cuba reis maatje gezocht sep/okt

Hi! Ik heb al eens eerder een oproep geplaatst maar die is een beetje verwaterd.

Ik ben opzoek naar iemand die het leuk zou vinden om eind september begin oktober samen op reis te gaan naar Cuba. Ik zie graag jullie berichtjes tegemoed.

hey
wanneer zou je willen en hoe heb je al een route
/leeftijd/plaats / keuze /afkomstig uit?? ave stef

street4walking@mail.com

Hallo! Ik ben 25. Ik kom uit zuid holland. Ik heb nog geen route. Cultuur, lekker eten, strand, feestje en vooral kletsen! Haha

spreekt iemand spaans?

Ik heb een tijdje in ecuador gewerkt dus sprak goed spaans haha. Nu versta ik het nog wel maar mijn spraak is wel achteruit gegaan doordat ik niet of weinig oefen.

1 like

Hee! Lijkt me ook heel leuk om daarheen te gaan. Ben je nog steeds op zoek naar een reismaatje? Dan hoor ik graag van je, x Mandy

Hoi mandy ja opzich wel. Maar gezien het regen seizoen in sep wil ik toch liever in juni volgend jaar. Dus in september wordt het toch een reisje naar bali… heb je daar ook interesse in?

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

Haha jaa daar wil ik ook wel heen! Maar wederom, kan vanwege werk pas vrij nemen in oktober…

Ja! Ik kan alleen de laatste week van sep en de eerste 2 weken van okt. Komt dit bij jou ook uit?

Moet ik even checken bij mn werk, laatste week van sep en eerste 2 van okt lukt evt wel. Haha en indd, heb brede interesse in waar ik heen wil op vakantie! Maar meer als 3 weken krijg ik niet! Dus hoop dat dat ok is voor jou?

Nee idd meer dan 3 weken krijg ik ook niet.dus idd laatste week van sep en eerste 2 van okt. Klinkt goed. Ik heb je trouwens ook een pb gestuurd. Praat wat makkelijker ?:wink:

Heey Fabienne…
Ik zie dat je plannen voor Cuba iets zijn bijgesteld. Ik snap dat je niet in de regen wilt zitten. Ik ben al bijna 2 jaar aan het roepen dat ik daarheen wil maar het is het er nog niet van gekomen.
Ik ben trouwens 27 jaar en kom ook uit zuid-holland.
En mocht je voor eind september nog niemand gevonden hebben… Laat me weten ik heb nog een hele hoop vrije dagen en hoe beter te spenderen dan aan een reisje!
Stuur me maar een PB!
Gr Jolanda

Hallo meiden! Zie dat jullie van plan zijn om eind september/ begin oktober een reis te maken. Hebben jullie al concrete plannen gemaakt? :slight_smile: