Ik ben van plan in augustus voor 3-4 weken door cuba te reizen. Van verhalen heb ik gehoord dat het backpacken in Cuba anders is dan in de rest van Latijns Amerika, doordat verblijven vaak in guesthouses is in plaats van in hostels is het minder makkelijk andere backpackers te ontmoeten. Vandaar deze oproep.
Ik heb eerder 5 maanden door Latijns Amerika gereisd en ben er toen helaas niet aan toegekomen om naar Cuba te gaan. Deze staat nu dus hoog op het verlanglijstje!
Mijn plannen staan nog helemaal niet vast. Ik zou graag zo veel mogelijk van het land willen zien maar dan wel inclusief het vakantiegevoel!!
Ik ben 22 jaar en studeer nog, vandaar dat ik vast zit aan de zomervakantie. Ik spreek een aardig woordje spaans.
Dit lijkt me wel wat! Ik ben 24 en werk in het onderwijs, ben afgelopen jaar afgestudeerd. Ben jij eventueel eind juli al beschikbaar? Of echt vanaf augustus pas?
Heb je al nagedacht over een route en eventueel budget?
Ik ben momenteel ook op zoek naar een reisgenootje, of natuurlijk meerdere reisgenoten, voor een reis naar Cuba deze zomer. Dat ik hoe dan ook wil gaan heb ik eigenlijk al besloten, maar met meerdere mensen lijkt me fijner en gezelliger.
Ik ben 25 en werk in het onderwijs. (18 aug begint mijn werk alweer, ben de hele maand juli ook al vrij).
Hebben jij/jullie inmiddels al verdere plannen gemaakt of nog steeds opzoek naar een reisnootje?
Ik hoor het graag, dan kunnen we onze plannen misschien combineren.
Ik ben een 22-jarige studente en ben nog steeds op zoek naar een reispartner voor deze zomer. Ik zou eigenlijk het liefst in juli reizen, maar het begin van augustus is ook een optie. Ik ging eerst opnieuw in Azië rondreizen, omdat ik al in Thailand en Sri Lanka ben geweest. Jammer genoeg vind ik geen reispartner en alleen gaan is niet echt een optie. Zoekt iemand van jullie nog een reisgezel?
hoihoi wat een onderwijsmensen hier
Ik ben michael, 23 jaar ook werkzaam in het onderwijs sinds afgelopen jaar
, ik krijg 8 juli vakantie en wilde ook richting azie of anders naar cuba gaan . . . .
lijkt me leuk om een reispartner te vinden!!!
zijn er al wat concretere plannen door jullie gemaakt??
ik ben benieuwd!
mijn plannen zijn inmiddels rond.
Ik ga met zijn drieen van 19 juli t/m 16 aug naar Cuba. (Ik heb mijn reisgenoten overigens ook gevonden via dit forum, in het andere Cuba-topic.)
In Cuba ontmoeten we de rest van ons gezelschap en gaan met 5 verder.
Wat wij merkten is dat ticketprijzen al oplopen in prijs de laatste week.
Dus hoe sneller je boekt…
:wereld: