Ik ben van plan om eind juli/augustus een aantal weken naar Cuba te gaan. Nu heb ik op dit forum gelezen dat het verstandig en gezelliger is om met een (aantal) reisgenoten te gaan. Ik vind dit een erg goed idee en vraag me af of er meer mensen van plan zijn om in deze periode naar Cuba te gaan? Misschien kunnen we (gedeeltes) samen reizen!
Het lijkt me leuk om een auto te huren en rond te reizen, lekker genieten, activiteiten ondernemen en een paar dagen bijkomen op het strand.
Ik ben een vrouw van 26. Ik heb eerder gereisd, zowel georganiseerde groepsreizen als met alleen een vriendin 3 maanden door Zuid-Amerika.
Ik ben druk aan het kijken naar de mogelijkheden voor reizen dit jaar. Ik heb ongeveer 6 weken dat ik weg kan en Cuba is 1 van de opties (evt. i.c.m. andere eilanden om Cuba). De periode is nog redelijk flexibel invulbaar. Misschien is het een idee eens te kijken welke ideeen we hebben en te kijken of we (een gedeelte) samen kunnen reizen?
Ik wil ook graag naar Cuba! Heb al gekeken voor een georganiseerde roadtrip, maar ben toch meer van het zelf organiseren. Ik ben 28 jr en heb al wat reizen door Aziƫ gemaakt. Over Cuba hoor ik altijd goeie verhalen en is weer wat anders Misschien is het handig om via de mail wat meer info uit te wisselen? Je kunt me mailen via m.anoniem83@gmail.com.
Groetjes, Marieke