Reismaatje Cuba mei 2012 gezocht

Hoi!

Ik ben van plan om in mei ongeveer 3 weken naar Cuba te gaan, en zoek eigenlijk een reismaatje die met me mee wil!

Het plan is om ongeveer 2/2,5 week lekker met een auto over het eiland te rijden, en daarna een paar nachtjes lekker bijkomen aan het strand. Het lijkt me leuk om zoveel mogelijk van het eiland te zien (Havana, Cienfuegos, Trinidad, Pinar del Rio, Santa Clara en als het kan ook Santiago) Ik houd van actie maar ook af en toe lekker rustig met een drankje ergens zitten en genieten.

Wie heeft er zin/ tijd/ geld om deze 27-jarige meid te vergezellen op een onvergetelijke trip?

Hoi Butterfly,

Je hebt niet aangegeven wat voor reisgenoot je zoekt, maar CUba staat zeker nog op mijn lijstje. Mijn idee is namelijk om een aantal carribische eilanden aan te doen in 6 weken, waarvan Cuba er 1 is. Ik ben een jongeman van 33 jaar en heb dezelfde ideeen als jij omtrent een vakantie.

Hoop van je te horen!

Hoi Remos,

Ik ben niet op zoek naar een specifieke reisgenoot qua man/vrouw, leeftijd, oid. Zou het het leukst vinden als die persoon naar ongeveer dezelfde plaatsen wil en dezelfde ideeen heeft qua actief/passief, luxe/basic acco, soort vervoer (OV, auto), dat soort dingen. Wanneer ben je van plan richting Cuba te gaan en voor hoe lang? Lijkt me leuk om met name het rondreisgedeelte met iemand samen te doen :slight_smile:

Ik hoor het graag als je nog geinteresseerd bent!

Hoi Butterfly,

De exacte data staan nog niet vast en volgens mij maakt dit ook niet heel veel uit op Cuba :wink: Ik zit nu te denken aan een bezoek aan meerdere eilanden, waaronder Cuba. De periode dat ik op Cuba wil doorbrengen is denk ik ongeveer 3 weken. Is het misschien een idee eens af te spreken om elkaars plannen door te nemen en nader kennis te maken?

Gr,
Remos

Hallo luitjes,

Mij lijkt het ook leuk om naar Cuba te gaan!! Autootje huren en eiland rondtrekken, hier en daar een strandje pakken, Cubaatje Libre drinken, klinkt mij
als muziek in de oren!
Is er nog plek voor een evt 3e reiziger? :slight_smile:

Grt,
Stefan

Hoi hoiii,

ik ga half mei (de 17e) naar Cuba om daar 3 weken rond te reizen. Genieten van de Caribische sfeer, veel zien, wat actief zijn als het mogelijk is, enz. Havana, Vinales, Cienfuegos, Trinidad heb ik in de planning al is die afhankelijk van de stemming, weer, omgeving enzo heel snel aan te passen.

De bedoeling is/was om het alleen te doen en dan onderweg maar zien wat ik aan medereizigers of Cubanen tegenkom. Maar samen of een gedeelte samen reizen kan ook gezellig zijn en misschien hier en daar ook wel voordeliger.

Ik hoor het wel mocht je nog een reismaatje zoeken.

Groetjes,
Benno >>>

Hey Benno,

Thnx voor je reactie. Zal het in gedachten houden! Ben nog niet zeker of ik die kant op ga, wordt vervolgd…

Hallo iedereen,

Hebben jullie al een plan gemaakt? :wereld:Ik heb ook interesse!

Ongeveer begin April 2012 ben ik van plan om weer te gaan backpacken
Ik wil graag naar Cuba gaan! Dit lijkt me een zeer interessant land! Omdat je maar een maand kan blijven, wil ik ook nog landen in de buurt van Cuba bekijken. Totaal wil ik 2-3 maanden weg. Ik ben erg flexibel.

Ik ben Ruud ik ben net 24 geworden en ik hou erg van avontuur. Watersporten vind ik erg leuk, bijvoorbeeld scubaduiken. Tijdens mijn reis wil ik veel mensen ontmoeten en andere culturen ontdekken. Ook houd ik wel van een feestje

Groeten Ruud