Hola reisgenoten! Ik (v & 35 jaar) wil héél graag rond half oktober/half november 2012 naar Cuba >>> om het land te ontdekken van de mooie stranden, salsa, prachtige natuur, mojito’s etc. voor de duur van ongeveer 3 weken. Ik heb vaker gereisd en heb meerdere landen gezien waaronder Brazilië, India, Japan…en aangezien ik nu nog geen reismaatje kan vinden voor die periode hoop ik er eentje te vinden via deze oproep. Meestal hou ik er niet van om een heel strak programma in elkaar te flansen, maar gewoon een globale planning te hebben, te gaan reizen en te blijven daar waar het genieten geblazen is. Of juist meer tips te krijgen in het land zelf. Er zal genoeg te doen en te zien zijn in Cuba! Ik geniet het meeste van een reis waarbij ik een combinatie mee maak van ontzettend relaxen op het strand (mmmm) met actie (zoals fietsen). Mij zul je niet gauw zien in een heel luxe resort en eet ik eerder in een lokaal eettentje waar de Cubanen zelf ook een hapje gaan eten. Herken je je in bovenstaand verhaal, ben je tussen de 25-45 en heb je ook het plan om rond die tijd naar Cuba te gaan, dan kunnen we kijken of we misschien samen kunnen reizen!! :dag::dag:
Hola!
Orienterend op een reis naar Cuba kwam ik je oproep tegen! Ik wil ook heel graag naar Cuba…maar niet alleen! Ik (v en 27 jr) ben ook erg benieuwd naar het land en alle dingen rondom de cultuur, natuur, dansen en mojito’s!
Het liefst wilde ik ook voor 3 weken gaan.
Leuk zeg die landen waar je allemaal bent geweest!Ik heb door Peru en Bolivia gereisd, en 7 jaar geleden een halfjaar op curacao gewoond.En verder vaak in europa geweest.
Ik hou ook van een relax vakantie en heel eerg van de :zon02:, maar vind het ook leuk om dingen te ondernemen op sportief en cultureel gebied.Verder ben niet van een ‘geplande’ vakantie. En in Cuba lijkt t me dansen geweldig!! In nedeland dans ik ook salsa, maar wel een andere styl dan de cubanen! Dans jij ook?
Wat je schreef over de lokale tentjes ipv een luxe resort komt me bekend voor! Ik vind het leuk om onder de lokale bevolking te zijn en mijn (basis)spaans een beetje te oefenen. Spreek jij ook spaans?
Lijkt me leuk om wat van je te horen, mocht mijn verhaal je aanspreken!
Groetjes, Len
Aloa,
Ik (v.29) wil ook in november op vakantie. Ik twijfel nog naar welk land waaronder Cuba.
Ik ga daarom deze topic in de gaten houden. Want wie weet wordt ik hierdoo over de streep getrokken.
Groet Mariel