Nov/dec 2011 Reisgenootje gezocht voor CUBA!

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vindt om samen een week of 3 rond te reizen door Cuba, eind november begin december 2011!
Wie heeft er zin om dit mooie land mee te gaan ontdekken, salsa dansen, mojito’s drinken enz?
Ik ben 24 jaar en kom uit Eindhoven, werk fulltime in de gehandicaptenzorg.

Groetjes Loesje:zon02:

Hi!

Klinkt goed! Vooral de mojito’s :wink:

Ben zelf nog aan het kijken welke kant ik op wil (Azië of midden/zuid Amerika). M’n planning is ook om in november weg te gaan, voor 'n week of 3. Cuba klinkt goed! Vroeg me af hoe ver je al in de planning bent?

Groetjes Anne!

Hey Anne,

Ik ben nog niet zo ver in mijn planning… Ik heb thuis wel al een reisgids van Cuba liggen, en ik wil het liefst verblijven bij locals. Dat is een redelijk nieuwe manier van reizen daar, er is een site waar adressen op staan waar je zeker veilig kunt verblijven. En voor die tijd wil ik een cursus spaans gaan volgen. Dus vol ideeën, maar nu tijd voor actie. :wink: Ik ben echt op zoek naar iemand die het leuk vind om samen te reizen en eventueel ook samen voor te bereiden.

Groetjes Loesje!

Verblijven bij de locals lijkt me mooi, op die manier leer je het land en de inwoners echt goed kennen. En 'n beetje Spaans kunnen spreken is altijd handig!
Heb wat rondgekeken op internet over Cuba, spreekt me aan maar ben er nog niet helemaal uit. Wat dat betreft geeft 'n reisgids een betere indruk. Ik ga ff een lonely planet regelen!

Groetjes

En al wat meer info kunnen vinden? :wereld:

Groetjes Loesje

Hoihoi,

Ik ben net terug van een solo weekje Bali en ik ben alweer klaar voor een volgend avontuur :slight_smile: Als ik niet zou hoeven te werken zou ik altijd op reis zijn! Begin dit jaar zag ik een korte docu over Cuba en sindsdien staat Cuba op mijn bucketlist.
Wil je via een organisatie reizen of wil je alles zelf regelen? Ik zal je een privebericht sturen met mijn emailadres etc.

Groetjes,
Maza

Cuba is echt super geweldig!! Doen doen doen. Ik ben vorig jaar geweest en heb echt spijt dat ik geen rondreis heb gemaakt. Ben met een vriendin geweest en die had niet veel reiservaring en is niet de makkelijkste… dus hadden we voor de zekerheid een hotel gepakt in Varadero. We hebben wel een binnenlandse vlucht gemaakt om meer te zien van Cuba en ik voelde me er veilig. Havanna zou ik een paar dagen kunnen vermaken. Geweldige stad! Als ik weer ga dan wel met iemand die makkelijk in omgang is… en vanaf de oostkust naar west. Varadero kun je beter gewoon overslaan. Heb wel het gevoel dat ik bijna niets heb gezien, dus moet ook zeker weer terug. Maar nu staan Costa Rica en Suriname hoog op mijn lijstje. Ik wens jou veel plezier, geniet ervan!!

Is in juni gaan ook een optie?

ben een 33 jarige die ook daar heen gaat en al wat salsa lessen heeft genomen:)
kijken of we op een lijn zitten?groetje j

Ik wil feb 2012 4 weken naar cuba, iemabd die dezelfde tijd wil gaan??

Ik ben zelf ook van plan die kant op te gaan aangezien ik mijn opleiding interieurstyling net afgerond heb. Overnachten bij locals lijkt me top, zo leer je de de cultuur pas kennen ! heb je facebook zodat we even kennis kunnen maken ? xoxo

Hoi hoi,…genoeg reisgenootjes zo te lezen! Ik ben ook van plan om rond die periode het cuba avontuur aan te gaan. Ik heb het salsavirus te pakken en spreek beginnend spaans en wil heel graag al het moois van Cuba ontdekken…

Dus als je nog een reisgenootje zoekt of het leuk lijkt om daar af te spreken voor een mojito en een salsadansje…Let me know!

Greetzz Bianca

Hoi!

Ik lees nu pas je reactie op mijn berichtje.
Ik heb mijn vertrek datum ook iets aangepast wil jan/feb 2012 vertrekken voor 4 weken! (Dan heb ik nog wat meer tijd om te sparen) Ben net verhuisd en ook nog een week naar Jamaica geweest dus vandaar!

Als je wil kunnen we mailen of chatten om te kijken of we een beetje de zelfde ideeën hebben.
Mijn mail adres is loesjepeeters544@hotmail.com

Groetjes Loesje