Cuba, maart 2011, 2-3 weken

Hoi, ik zoek een reisgenote voor gezamenlijk rondreizen in Cuba, in maart, ca. 2-3 weken. Ik hou van een actieve vakantie maar wel relaxed, beetje sightseeing en cultuur in de steden, dwalen door het land, enige comfort (geen low budget, maar ook geen super luxe). Af en toe wandelen en evt. een paar duiken is iets wat me leuk lijkt om te doen daar, naast mojito’s drinken en salsa dansen natuurlijk :wink:
Ik ben zelf nogal reiservaren maar voor de gezelligheid (en puur daarvoor) zou ik graag samen met een vrouw willen reizen. Mijn vriend(inn)en zijn helaas niet beschikbaar, vandaar deze oproep.
Spreekt je dit aan dan stuur ajb een berichtje!

Groetjes,
Matthias

hoi Matthias,
ik kan niet met je mee in maart maar ben van plan komende winter (2011-2012) een paar weken naar Cuba te gaan en ben wel geinteresseerd om ervaringen/leuke tips van je te horen als je terug bent
groet,
Rian

Hoi Matthias,
Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot/e om naar Cuba te gaan eind maart/begin april voor minstens 3 wkn. Erg moeilijk iemand te vinden. Ik ben al wat ouder en dat maakt het dubbel moeilijk. Wil ook zoveel mogelijk cultuur opsnuiven, rondreizen toch ook wel een paar dagen platte rust en tenslotte overal waar je komt Salsa (zit op Salsa les ) en Mojito’s.
Laat eens weten hoe het jou vergaat met het vinden van een reisgenoot/te?
Hoe oud ben jij? Ik ben 65+ en nog wel werkende en heel ondernemend. Spreek ook spaans.
Ben erg benieuwd.
Groetjes,
Bobbysoxer:vak02:

Hallo,
Ik ben een 31 jarige reiziger naar Cuba & op zoek naar een reisgenoot. Ik heb zin om binnen nu en een maand een week of 4 naar Cuba te gaan en het eiland rond te reizen, bijvoorbeeld met een huurauto. Mijn interesses zijn: muziek, duiken, en genieten van de tropische natuur. Qua stijl, " luxe" backpack: goedkope accomodatie, maar wel schoon en verzorgd. Geen groepsreis maar met de reisgids het eiland rond. Ik neem mijn gitaar en humor mee. Als je zin hebt om op pad te gaan zonder al te veel planning en verstopte potten pindakaas en hagelslag, hoor ik graag van je. Groetjes David

Hi David, je voorstel klinkt heel goed maar ik heb mijn reisgenootje voor deze trip al gevonden, net iets eerder. In ieder geval bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet, Matthias

1 like

Hoi David, Leuk dat je hebt gereageerd. Behalve het duiken is het ok mijn idee om met een huurauto rond te rijden een tijdje, 5 dgn Havana en een paar dagen strand.Schone niet te dure accommodaties, 's avonds zoveel mogelijk salsa dansen (ik zit op les) en zoveel mogelijk contact met de “locals” (spreek ook spaans). Alleen ik ben dubbel jouw leeftijd en zoek iemand toch misschien wel een beetje ouder. Heb a.s. zondag een persoonlijk contact met iemand hierover.
We zien wel hoe het loopt.Ik ga in ieder geval. Hartelijk bedankt voor je reactie en wens je succes met je zoektocht. Vr. groet Bobbysoxer
PS: Ik haat pindakaas en hagelslag al zo wie zo maar vind het een hele goeie van je.

1 like

Hey Mattias, hoe heb je je reisgenoot uiteindelijk gevonden? Via dit forum, heb je nog tips m.b.t. het vinden van een reisgenoot op korte termijn voor Cuba? Vriendelijke groeten, David