Cuba januari/februari 2014

Hola!

Ik ben een reislustige meid van 27 jaar uit Maaseik, België (kortbij Maastricht, Weert/Eindhoven).

Ik zou graag in januari/februari een 3 weekjes naar Cuba willen gaan om rond te reizen. Ik heb echter geen ervaring als backpacker dus ik had gehoopt hier een reismaatje te vinden die (eventueel) al wat meer ervaring heeft met rondreizen. En iemand die het ziet zitten om er samen 3 weken op uit te trekken. Ik spreek Spaans dus dit is alvast geen probleem :slight_smile:

Hetgeen mij vooral aanspreekt aan Cuba is de cultuur (zie Havana), de muziek en dans (feestje), maar ook zon, zee strand (Varadero?). :vak02:
Het lijkt me leuk om in de casas particulares te verblijven om zo het echte Cuba mee te maken.

Ik ben op zoek naar iemand (m/v maakt niet uit) van ongeveer mijn leeftijd of ouder (max 38 jaar).

Nog belangrijk: ik ben wel van het principe samen uit, samen thuis, dit werkt voor mij het beste. Een beetje er zijn voor elkaar en niet zomaar je eigen weg gaan. Lijkt je dit wat? Stuur me dan een berichtje.

Hoi Florencia,

Ik ben in januari in Cuba (Havana). Daarvandaan wil ik wel een paar uitstapjes maken, zoals een weekendje naar Vinales en een aantal dagen naar Trinidad. Ook wil ik dagjes naar Havana. Maar omdat ik Spaanse lessen volg, zal ik met name in Havana zijn. Zou je een paar uitstapjes willen maken met me?

Hey dat klinkt goed zeg. Ik wil heel graag een kleine 4 weken weg in februari en maakt me eigenlijk niet eens heel veel uit waarheen. Vind het wel belangrijk dat het geen regenseizoen is want daarvoor ga ik niet op vakantie maar daar heb je vast wel naar gekeken.
Ik ben vrouw van 31 jaar en heb vakantie vanaf eind januari.