3 weken Cuba - Maart 2014

Hola:dag:,

In Februari hoop ik af te studeren en wil daarna heel graag mijn eerste reis buiten Europa maken.
Begin maart wil ik dan ook voor 3 weken naar Cuba om daar van Havana naar Santiago de Cuba te reizen en zoek nog een gezellig en vooral ondernemend reismaatje.

Ik ben 21 jaar, muziekverslaafd en gek op andere culturen.
Wil jij samen met mij op reis en samen de reis plannen laat dan snel wat van je horen! :smiley:

¡adiós!

Hoi! Klinkt goed! Ik ben zelf van 11 maart tot 31maart op cuba. Vlieg wel op en van havana. Misschien kunnen we elkaar ontmoeten en een deel samen doen. Als t je wat lijkt. Ik ben 24 jaar en hou zeker veel van muziek! Let me know als t je wat lijkt! Groetjes renske.

Hee Renske,

Lijkt me leuk om een gedeelte van de reis samen te reizen. Weet je al precies hoe je gaat?
Ik heb in de afgelopen dagen mijn plannen een beetje bijgewerkt. Ik wil nu starten in Havana en eindigen in Holguin, maar het zou leuk zijn om gedeeltes samen te reizen.

Hey!
Ik weet dat ik 11e vlieg op havana en daar ook weer vandaan vlieg. Er is een nederlandse vrouw, van wie ik t visum heb gekocht, die in havana woont, dus haar zou ik opzoeken en daar beginnen. Meer plannen had ik nog niet:)

Ik heb voor mezelf wel een beetje uitgezocht waar ik heen wil. Daarom vlieg ik heen en terug vanaf een andere plek. Maar misschien is het sowieso handig om even nummers/mailadressen uit te wisselen zodat we elkaar in ieder geval kunnen contacten daar. :slight_smile: Ik heb er wel zin in!!

Hoihoi, je kan me mailen at <contact per pb>
Of toevoegen op fb:) kunnen we de plannen ind beter bespreken:) zeker leuk!!!:slight_smile:

Hee Renske,

ik zie nu pas dat je gereageerd hebt, erg laat haha. Ben benieuwd of je nog steeds gaat en al iets meer weet over het hoe en wat van je reis.

Let me know! Ik voeg je toe op facebook als je het niet erg vindt.

Hey!! Nee tuurlijk niet! Voeg me toe, dat is handiger want dit gaat niet zo snel;)
Ik kom in havana aan de 11e geloof ik. Ik heb een adres van een vrouw van wie ik mijn visum heb gekocht dus daar start ik… Er is maar 1 vliegveld op cuba hoorde ik? In havana? Daar moet ik de 30e weer zijn. Verder nog geen plannen en zie ik t daar wel. Ze zeggen wel dat samen reizen ind goedkoper en veiliger is;) hihi…
Jij al meer geregeld dan? Ik kan jou niet vinden op facebook, mr laten we daar verder gaan;)
X