hallo allemaal,
wie wil er komende zomer ook net als mij eens gaan reizen door cuba…
Ik zou het heel leuk vinden om hier een reismaatje te vinden om samen mee op reis te gaan!!
groetjes
michael
hallo allemaal,
wie wil er komende zomer ook net als mij eens gaan reizen door cuba…
Ik zou het heel leuk vinden om hier een reismaatje te vinden om samen mee op reis te gaan!!
groetjes
michael
Heej Michael,
Hoe is het daar?
Heb je misschien al enig idee voor hoe lang je naar Cuba wilt en wat je daar precies wil gaan doen?
Groetjes Marielle
Hoi Marielle en Michael,
Ik zit er ook aan te denken deze zomer naar Cuba te gaan. Wat zijn jullie van plan?
Groetjes,
Marjolein
hoi dames :),
ik was eigenlijk van plan om een paar weekjes richting cuba te gaan . .
lijkt me gewoon onwijs tof om die cultuur daar te leren kennen, de muziek en mojito’s
had verder eigenlijk nog geen plannen uitgewerkt . . .
wat zijn jullie plannen???
gr michael
Hey,
Mij lijkt het super om twee of drie weken met een Lonely Planet of Rough Guide het land te verkennen. Ik hoef niet zo nodig veel tijd door te brengen op het strand, maar verder sta ik open voor ideeen!
Gelukkig nieuwjaar alvast!
Marjolein
hoihoi,
ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar . . .
ja met de lonely planet in de hand . . kom je door t ganse land
lijkt me ook hartstikke leuk!!!
wat doe n jullie in dagelijks leven trouwens??
en wanneer is jullie vakantieperiode??
Hoi,
Mijn vakantieperiode is van begin juli tot eind augustus.
Ik ben 21 en ik studeer psychologie in Utrecht.
En jij?
Mijn vakantie is van 8 juli tot en met 21 augustus. . .
Ik ben leraar in het basisonderwijs.
Grtjes
Hallo allemaal,
Heb verder nog geen concrete plannen.
Vakantie maakt ook niet echt uit… juli en augustus kan ik in ieder geval vakantie krijgen.
Misschien is het een idee om te mailen of op msn verder te spreken?
Groetjes
Hallo mensen,
De plannen voor Cuba klinken echt heel goed. Zelf ben ik juni 2010 afgestudeerd voor mijn HBO opleiding. Inmiddels werk ik bij een grote netbeheerder maar heb op voorhand al afgesproken dat ik van juni t/m augustus 2011 de tijd wil om te reizen.
Verder over mijzelf. Ik ben 23 jaar oud en woon in Breda.
Als het kan hoor ik graag meer over de reisplannen :zon02:
Groetjes
Hoi Sjors,
Goed geregeld, van juni tot en met augustus vakantie! Ik denk nu aan drie of vier weken in juli backpacken daar. Wat lijkt jou leuk om te doen?
Groetjes,
Marjolein
Hoi Sjors en de dames,
Klinkt goed ik ben na mijn studie twee jaar geleden ook gaan reizen 3 maanden ben van plan om volgend jaar nog een keer een half jaar te gaan, maar komende zomer heb ik 6 weken dus geen tidj om een hele lange reis te maken, maar wil graag naar Cuba indd, maar ben nog aant nadenken over backpacken of een groepsreis maar das zo duur, dus lijkt me wel leuk om met een groepje van een paar mensen daar te zijn . . .
Ik wilde rond 10 juli gaan . . .
En niet iedereen hoeft ook evenlang te blijven, maar het is in ieder geval fijn als je een beetje bekende daar hebt en je voor de eerste nachten in ieder geval een slaapplaats hebt
Michael
Mijn msn is trouwens [EMAIL=“michael_6925@msn.com”]michael_6925@msn.com is misschien veel makkelijker om eens te praten over wat ideeen en plannen
@ Mike: leuk. Ik heb een wat vol weekend maar probeer je zondag even toe te voegen.
@ Marjolein: Ik ben nog een beginner op reisgebied , maar ik zoek naar een mix van veel zien en genieten van leuke dingen die ik onderweg tegen kom.
Ik wil de reis wel vooraf enigzins plannen en het lijkt me leuk als je op voorhand al wat mensen hebt om de reis mee te beginnen. Verder lijkt het me leuk om nog te kijken naar de gebieden rond Cuba om te bezoeken gezien de redelijk lange periode die ik heb.
Hoi allemaal,
ik heb het plan om vanaf 30 april voor een half jaar naar cuba te gaan, wil daar vooral veel gaan dansen en spaans gaan leren, maar het lijkt me ook erg leuk om met wat mensen wat meer van Cuba te zien.
Zelf ben ik 28 en woon in delft.
Leuk als we elkaar in cuba (of misschien daarvoor al in nederland) kunnen ontmoeten.
Groet Kyra
Hej Kyra,
Doe maar luxe met je half jaar!
Maar als onze plannen concreter worden is het leuk om af te spreken.
Michael komt uit Venlo, Marjolein Utrecht en ik uit Breda.
Weet er iemand een cubaans restaurant om af te spreken
Groetjes
een cubaans restaurant ken ik niet, maar weleen cubaans café
in eindhoven! erg gezellig
Bij laa cubanita en havana kun je altijd lekker eten en ze zitten in verschillende steden, maar leuk als we van tevoren een keer kunnen afspreken. Werk zelf in de horeca dus 5 avonden in de week aan het werk, maar als ik een beetje op tijd een datum weet kan ik wel wat regelen.
Groetjes Kyra
Hoi allemaal,
Als 's avonds doordeweeks lastig is zou in het weekend ook kunnen, toch?
Als ik het goed heb gezien heeft iedereen in juli tijd deze zomer, dat is in ieder geval handig!
Groetjes,
Marjolein
Klinkt gezellig!
Roep maar een locatie en een datum ;-). Liefst wel een tijdje van te voren zodat iedereen kan plannen.
Heeeey allemaal,
Ik was erg benieuwd wat jullie plannen inmiddels zijn? Ik wil ook graag in de zomer voor ongeveer 4 weken gaan backpacken en Cuba lijkt me echt super. Ben afgelopen jaren al veel op reis geweest en wil nog veel meer zien:) ik ben 24 en kom uit groningen en studeer nog. Hebben jullie inmiddels al afgesproken?
Ik ben erg benieuwd naar jullie plannen.
Groetjes Miek