Reismaatje gezocht Cuba 2011

Hoi allenaal,

Zullen we woensdag 23 maart een hapje gaan eten? En dan ergens in utrecht ofzo, lekker in het midden van het land? Of wilde jullie elkaar pas veel later ontmoeten? Kan natuurlijk ook, dan hou ik vanaf cuba een beetje in de gaten wanneer jullie komen, maar lijkt me leuk om jullie vooraf aan mijn reis al een keer te ontmoeten.

Groetjes Kyra

Hallo allemaal,

@ Kyra:
Net als jou wil ik graag Spaans leren en dan reizen, dansen, etc. Ik heb nu de kans om daar een half jaar voor uit te trekken. Sta je er voor open om samen of met meerderen daar Spaans te leren?
@ iedereen:
Het lijkt me leuk met een groep (gedeeltelijk) samen door Cuba te reizen. Hoever zijn jullie plannen inmiddels? Kan ik mij nog in de groep mengen?

Mijn naam is Jan, 25 (binnenkort 26), demograaf van beroep en woon in Utrecht.

Groetjes

Hoi jan,

Ik sta er zeker voor open om met meerdere mensen spaans te leren en te reizen, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Misschien handig als wij zelf ook nog even contact via de mail hebben. Wanneer ben jij van plan om te vertrekken? Mijn mail is yokydaats@hotmail.com
We hebben snel contact!

Groet Kyra

Hoi allemaal,
Woensdag 23 maart lijkt mij prima!
Groetjes, Marjolein

Prima, heeft de rest van jullie al concretere plannen voor Cuba?
Ik wil namelijk ongeveer een maand reizen maar hoef tijdens deze tijd geen cursus te volgen, daar vind ik de tijd te kort voor. groetjes miek

Hej Miek,

Volgens mij is er nog maar weinig concreet bij de mensen. Ik wil graag rondreizen. Af en toe wel paar dagen ergens blijven en van al het moois genieten maar geen cursussen.

Btw 23 maart heb ik in de agenda gezet. Lijkt me heel gezellig

Hoi Allemaal,

Ik heb woensdag 23 februari om 19.00 uur voor 8 personen bij la Cubanita in Utrecht (oudkerkhof 44) gereserveerd. Kunnen we onbeperkt tapas eten voor 17,50, erg lekker!
Mochten jullie liever naar een andere stad gaan of iets anders doen laat me dat dan even weten, dan kan ik de reservering cancellen.
Heb maar even voor genoeg gereserveerd dan kunnen er altijd nog mensen aansluiten die de komende maand op het forum erbij komen.

Hoop tot de 23ste!
groet Kyra

Hey allemaal,

Even checken: eerst was het 23 maart, nu is het 23 februari?
Het maakt mij niet uit, ik kan beide. La Cubanita, goeie keus trouwens!

Oja, nog even een tip: 10 februari komt in Vredenburg Utrecht: “Live from Buena Vista: The Havana Lounge”
zie: Welkom bij TivoliVredenburg - Dé plek waar alle muziekgenres bij elkaar komen onder één dak

Groetjes Jan

Dat is inderdaad niet zo handig van mij. Bedoelde de eerste keer eigenlijk al februari, maar als maart beter uitkomt voor de rest verzet ik het gewoon een maandje.
10 feb ga ik proberen erbij te zijn.

Groet kyra

Hey Kyra, super dat je al gereserveerd hebt :zon02:

Ik vind 23 feb. wel beter. Anders is het zo ver weg.

Wat mij betreft tot dan!

hoi allemaaal,

k ga proberen er de 23e bij te zijn, maar kan nog niks beloven . . . . . . . . :slight_smile:
zou het wel heel leuk vinden.

gr michael

23 februari is ook goed! Inderdaad leuk dat dat al wat sneller is!
Groetjes, Marjolein

Oke gezellig, ik ben ook van de partij. groetjes Miek

Oke dus we zijn nu met 5 a 6 man de 23ste?

• Kyra
  • Jan
  • Marjolein
  • Miek
  • Sjors (ik dus:wink:)
  • Michael (wist het nog niet zeker)

Zou leuk zijn als het lijstje nog verder aangevuld zou worden natuurlijk.
Tot volgende week dus :dag:

Heey allemaal,

Woensdag gaat dus door? Iedereen kan?
groetjes Miek

Hoi allemaal,

Ik ben er sowieso, heb rond half 7 op het station afgesproken met jan, dus wij zijn er al iets eerder. Heb trouwens onder mijn voornaam gereserveerd.

Gezellig om jullie te zien.
Tot woensdag. Kus

He mensen!

Is er nog een plekje vrij? Ik lees namelijk zojuist pas dit topic, en het klinkt reuze interessant :slight_smile: Ik neem aan dat het etentje geheel vrijblijvend is… maar ik ben zeer benieuwd welke plannen iedereen heeft, en wellicht kan ik me daar ook in vinden :slight_smile:

Gr. Bart (24 jr, Den haag, student Marketing Management aan de UvT)

Hoi Bart,

Tuurlijk! Ga gezellig mee! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en nog meer leuke ideeen!en je zit nergens aan vast. Zie je morgen dan om 19.00 bij la Cubanita in Utrecht

X Kyra

Hallo allemaal!

Ik zie dat ik net te laat ben! Hopelijk is/was het gezellig vanavond! Ik ben ook erg geinteresseerd in Cuba! Heb van 18 juli t/m 16 aug vakantie en wil graag 2 weken richting Cuba om rond te reizen… Weet niet wat jullie allemaal van plan zijn??

Groetjes Claudia (23 jaar)

Hoi claudia, als je dit op tijd leest en niet te ver weg woont kun je nog mee eten hoor!

Groet Kyra