Heey Sjors, goed thuisgekomen? wat is je achternaam? dan voeg ik je even toe op facebook zodat we elkaar even op de hoogte kunnen houden van alle updates. groetjes Miek
Hej Miek,
Ik ben niet zo van de social media. Ik heb nog hyves maar daar doe ik ook niet zo veel mee.
Maar mijn achternaam is van der Heijden. Ik heb je toegevoegd op skype dat wel. De rest van de cuba mensen kon ik niet vinden. Dus bij deze ook een oproep aan de rest.
Groetjes
Hallo allemaal!
Hoe was de meeting?
Zijn er al concrete plannen of niet…? Ik ben namelijk ook nog steeds geinteresseerd in Cuba!
Ik hoor het graag!
Groetjes Claudia
hoi mensen,
ik kon helaas niet aanwezig zijn maar hebben jullie al wat plannen concreter kunnen maken??
@ claudia : ik heb dezelfde vakantie tijd en was ook van plan ongeveer 2 tot 3 weken te gaan …
michael
Hoi Michael en Claudi (en de rest)
Woensdag was een erg gezellige avond, maar volgens mij zijn de plannen nog niet veel concreter, eerst even afwachten wie welke periode wil volgens mij, maar Jan en ik zitten sowieso in de buurt (soort van) dus als de plannen wat concreter zijn kijken wij of we aan kunnen sluiten.
Misschien in april nog een etentje plannen?
Groet Kyra
Heeey, wij hebben binnenkort weer een avond staan om alle plannen wat concreter te maken. Wij zijn van plan om in Juli heen te gaan tot ergens in augustus. Wat zijn jullie plannen/ideeën? Groetjes Miek
Hoi allemaal,
Donderdag 17 maart hebben we in Utrecht afgesproken. Als je ook wilt komen ben je welkom!
Groetjes,
Marjolein
Hoi allemaal
Donderdag kan ik helaas niet en zoas het er nu naar uitziet komen Jan en ik 9 augustus pas weer terug in Havana, zijn jullie er dan nog? Zou leuk zijn om jullie dan nog even te zien.
Kus Kyra
Hey,
Wat zijn jullie plannen nu? Ben benieuwd!
Groetjes!
Zoals het er nu naar uitziet zitten we van 30 april tm 27 mei op Cuba, dan vliegen we op Cancun en gaan we in 10 weken door midden Amerika naar Costa Rica, 9 augustus vliegen we dan weer terug op Cuba, daar is een meisje die ik ken die 2 weken een auto heeft dus dan gaan we in 2 weken van Havana naar Santiago rijden en vervolgens daar weer 2 weken dansles, daarna ligt het nog open, maar veel leuke plannen dus!!
Aan welke datum zitten jullie te denken om naar Cuba te gaan? en hoe lang blijven jullie dan?
X kyra
Hallo allemaal,
Ik kom jullie topic ineens tegen (ben nieuw hier, met name omdat ik op zoek ben naar reismaatjes voor de zomer 2011 in Cuba).
Is er nog plaats voor iemand extra in jullie gezelschap of hebben de meesten mensen al concrete plannen gemaakt?
Indien de opties nog open staan bij (sommigen) van jullie zou ik graag eens willen kijken of ik met iemand of meerderen mijn plannen kan combineren. ![]()
Ik heb juli en aug (tot de 18e) vakantie en wil 3/4 weken op Cuba verblijven.
groetjes,
wendy (25 jaar, woon in Utrecht, werk als docent)
Heey wendy, wij spreken a.s. donderdagavond af in Utrecht zou je dan kunnen? Groetjes Miek
Ik kom wel echt op het goede moment binnenvallen, haha.
Ik woon in Utrecht en heb donderdagavond eigenlijk nog geen plannen, dus dat komt me eigenlijk wel heel goed uit. Leuk!
Waar en hoelaat spreken jullie af?
groetjes,
Wendy
Ik laat het je vanavond even weten waar en hoe laat oke?.
Ja graag!
Wil je dan ook laten weten onder welke naam jullie gereserveerd hebben?
Dan kan ik jullie in ieder geval ook vinden.
groetjes
We hebben morgen om 6 uur afgesproken bij Il Pozzo, Oudegracht 136 er is gereserveerd op de naam: Marjolein. Tot morgen. Groetjes Annemieke
Hey,
Is het ook mogelijk als ik wat later nog aanschuif?
Ik moet tot 18.00 uur werken namelijk, ben dan 18.45 weer in Utrecht.
groetjes
prima, we wachten met eten op je. tot vanavond